Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Riiss wrote:Is allemaal een beetje vergelijkbaar toch, van GPF tot Gezellige Uptempo tot Dual Damage.

Het begint als geintje en een beetje de draak steken met (een deel van) de scene. Tot het daadwerkelijk aan blijkt te slaan en de artiest er zelf ook in begint te geloven, ironisch genoeg.

Niet vreemd, maar waait ook allemaal wel weer over.
Meest zinnig woorden van heel de dag, dank u!
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Riiss wrote:Is allemaal een beetje vergelijkbaar toch, van GPF tot Gezellige Uptempo tot Dual Damage.

Het begint als geintje en een beetje de draak steken met (een deel van) de scene. Tot het daadwerkelijk aan blijkt te slaan en de artiest er zelf ook in begint te geloven, ironisch genoeg.

Illuster rijtje, dat zeker. Maar totale onzin dat Dual Damage daar ook bij hoort. Dat het toevallig niet in jullie straatje ligt betekent niet dat het ineenkeer 'voor de grap' is.
R
Hardtraxxer
665 posts member since 2021
last seen 8 days ago
Rickzel wrote:

Illuster rijtje, dat zeker. Maar totale onzin dat Dual Damage daar ook bij hoort. Dat het toevallig niet in jullie straatje ligt betekent niet dat het ineenkeer 'voor de grap' is.
Oh begrijp me niet verkeerd, kan me voorstellen dat Dual Damage live heel leuk is. Brengt door de hype ook gewoon een goede sfeer teweeg.

En voor de grap klinkt wat neerbuigend, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat dit gewoon uit gekheid geboren is.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Riiss wrote:En voor de grap klinkt wat neerbuigend, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat dit gewoon uit gekheid geboren is.
Nah hier ben ik het niet mee eens, GPF & GU: Ja.
Deze heren proberen het te maken met wat zij tof vinden, de tiktok luisteraars hebben dit gehypt tot wat het nu is en wij zijn gewoon niet de markt hiervoor.

DD vind echt dat ze toffe shit maken, Jos maakt grappige shit
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Zonder interessant te doen kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat 80% van GU het nog steeds als grap ziet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Bovendien: 1 van de 2 is Backfire toch? Die loopt al een tijdje in het hardstyle wereldje rond, dat zal ook zeker meehelpen.
Ik heb het net geprobeerd, maar niet mijn smaak. Het is me een tikje te gericht op kicks. Zit wel een bakje drive in, dat dan weer wel.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 2 days ago
Nu wil ik een DD x Gezellige Uptempo collab, gvd.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Rickzel wrote:

U sure? Ffkes rond 5:00 dit filmpje checken dan.

Dual Damage is ook gewoon ontstaan als een uit de hand gelopen grap :P Het siert ze iig wel dat het gewoon 2 nuchtere Brabo's zijn, ondanks alle hype.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Haha. Heb niks met de muziek, maar het zijn wel leuke gasten. Kan ik de act ook meteen wat meer hebben.
Hardtraxxer
414 posts member since 2017
last seen Jun 2025
En dan te bedenken dat veel mensen vroeger Unresolved en Malice al niet konden waarderen door hun gebruik van "pingpong", "Kassa" en "zeehond" kicks. Maar dit is echt belachelijk. Hoeveel gare kicks wil je horen? Manman.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Buiten de pvc kicks vind ik het nog wel meevallen. Ziet er wel gezellig uit op dat filmpje.
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 12 days ago
ErikZ wrote:

Meest zinnig woorden van heel de dag, dank u!
Ja, dit dus