Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 14:02 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Is allemaal een beetje vergelijkbaar toch, van GPF tot Gezellige Uptempo tot Dual Damage.

Het begint als geintje en een beetje de draak steken met (een deel van) de scene. Tot het daadwerkelijk aan blijkt te slaan en de artiest er zelf ook in begint te geloven, ironisch genoeg.

Niet vreemd, maar waait ook allemaal wel weer over.

Meest zinnig woorden van heel de dag, dank u!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 14:03 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Is allemaal een beetje vergelijkbaar toch, van GPF tot Gezellige Uptempo tot Dual Damage.

Het begint als geintje en een beetje de draak steken met (een deel van) de scene. Tot het daadwerkelijk aan blijkt te slaan en de artiest er zelf ook in begint te geloven, ironisch genoeg.

Illuster rijtje, dat zeker. Maar totale onzin dat Dual Damage daar ook bij hoort. Dat het toevallig niet in jullie straatje ligt betekent niet dat het ineenkeer 'voor de grap' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 14:17 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Riiss schreef:

Illuster rijtje, dat zeker. Maar totale onzin dat Dual Damage daar ook bij hoort. Dat het toevallig niet in jullie straatje ligt betekent niet dat het ineenkeer 'voor de grap' is.

Oh begrijp me niet verkeerd, kan me voorstellen dat Dual Damage live heel leuk is. Brengt door de hype ook gewoon een goede sfeer teweeg.

En voor de grap klinkt wat neerbuigend, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat dit gewoon uit gekheid geboren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 16:05 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
En voor de grap klinkt wat neerbuigend, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat dit gewoon uit gekheid geboren is.

Nah hier ben ik het niet mee eens, GPF & GU: Ja.
Deze heren proberen het te maken met wat zij tof vinden, de tiktok luisteraars hebben dit gehypt tot wat het nu is en wij zijn gewoon niet de markt hiervoor.

DD vind echt dat ze toffe shit maken, Jos maakt grappige shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 16:10 

Hardtraxx Veteran

Zonder interessant te doen kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat 80% van GU het nog steeds als grap ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 16:34 

Hardtraxx Veteran

Bovendien: 1 van de 2 is Backfire toch? Die loopt al een tijdje in het hardstyle wereldje rond, dat zal ook zeker meehelpen.
Ik heb het net geprobeerd, maar niet mijn smaak. Het is me een tikje te gericht op kicks. Zit wel een bakje drive in, dat dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 18:54 

Hardtraxx Addict

Nu wil ik een DD x Gezellige Uptempo collab, gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 08:13 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Riiss schreef:

U sure? Ffkes rond 5:00 dit filmpje checken dan.

Dual Damage is ook gewoon ontstaan als een uit de hand gelopen grap :P Het siert ze iig wel dat het gewoon 2 nuchtere Brabo's zijn, ondanks alle hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 09:35 

Hardtraxx Elite

Haha. Heb niks met de muziek, maar het zijn wel leuke gasten. Kan ik de act ook meteen wat meer hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 04:31 

Hardtraxxer

En dan te bedenken dat veel mensen vroeger Unresolved en Malice al niet konden waarderen door hun gebruik van "pingpong", "Kassa" en "zeehond" kicks. Maar dit is echt belachelijk. Hoeveel gare kicks wil je horen? Manman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 10:10 

Hardtraxx Veteran

Buiten de pvc kicks vind ik het nog wel meevallen. Ziet er wel gezellig uit op dat filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 13:58 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Riiss schreef:

Meest zinnig woorden van heel de dag, dank u!

Ja, dit dus
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle