Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
Repeller - I AM THE LORD (SPOON261)

Label: Spoontech
WEB release: 25/05/2023

Tracks:
Repeller - I AM THE LORD

Samples:

Bron:
Image
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 11 minutes ago
Lekker plaatje weer hoor
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Sven-O wrote:Lekker plaatje weer hoor
Mee eens! Ga zo door :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
hele rake klappen dit.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Hekzitter wrote:hele rake klappen dit.
Eensh :D
Artiest
95 posts member since 2021
last seen Oct 2025
Bedankt voor de lovende reacties heren! Heel nice en motiverend om te lezen! :thumbsup:
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 17 days ago
Krijg bij deze plaat een beetje RR - Annihilate vibes :bomb: :bomb:
Artiest
last seen Oct 2025
Elektrify wrote:Krijg bij deze plaat een beetje RR - Annihilate vibes :bomb: :bomb:
Kijk dat is mooi compliment! Thanks! Ook echt de style waar ik van hou. Moet eerlijk bekennen dat de eerste anti vooral een beetje op dat oude Daylight anthem van Radical lijkt. Kwam ik oprecht later achter haha.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
huh, wat? fatsoenlijke raw in 2023? het kan nog
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Repeller wrote:
Elektrify wrote:Krijg bij deze plaat een beetje RR - Annihilate vibes :bomb: :bomb:
Kijk dat is mooi compliment! Thanks! Ook echt de style waar ik van hou. Moet eerlijk bekennen dat de eerste anti vooral een beetje op dat oude Daylight anthem van Radical lijkt. Kwam ik oprecht later achter haha.
Ik vind die plaat echt tering ondergewaardeerd, een anti in de mid en een mega dikke duistere melodie in de climax, door dat stijltje rond 2012-2013 echt een tijdje verliefd geweest op RR z'n platen/eigenlijk het hele MiM stijltje toen.

Ook jouw plaat mag er zeker zijn trouwens, lekker duister (melodie dik in orde), degelijke kicks en ook wel net een tikje anders dan veel van de andere Spoon artiesten. Zo houden jullie de boel iig lekker breed, zonder dat het geforceerd "anders" is (geen piepjes en dat soort onzin :) )
Artiest
last seen Oct 2025
corneelwr wrote:
Repeller wrote:
Ik vind die plaat echt tering ondergewaardeerd, een anti in de mid en een mega dikke duistere melodie in de climax, door dat stijltje rond 2012-2013 echt een tijdje verliefd geweest op RR z'n platen/eigenlijk het hele MiM stijltje toen.

Ook jouw plaat mag er zeker zijn trouwens, lekker duister (melodie dik in orde), degelijke kicks en ook wel net een tikje anders dan veel van de andere Spoon artiesten. Zo houden jullie de boel iig lekker breed, zonder dat het geforceerd "anders" is (geen piepjes en dat soort onzin :) )
Leuk om te lezen man, thanks! En eens wat betreft die oude style. Heb daar ook altijd flink van genoten, nog steeds eigenlijk.. Ook de drijfveer voor mij sound! ^^
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Beest van een track! Heerlijke vibe met kicks van het kaliber: Granaat :bomb:
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Hier word ik blij van! Wat een beuker :bomb:

Eindelijk weer eens wat fatsoenlijks tussen al die grafherrie.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Heel dik! Duister, lomp en idd een throwback naar RR 2012-2013.