Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
D-Sturb - Flow (Playground 02 OST) (EOL207)

Label: End Of Line
WEB release: 18/05/2023

Tracks:
D-Sturb - Flow (Playground 02 OST)

Samples:

Bron:
Image
Last edited by FransBezig on 15 May 2023 20:49, edited 3 times in total.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
Wat een baas :worship:
Eigenlijk precies waar je op hoopt bij dit thema, melodie met een heerlijke bak drive!
Hardtraxxer
88 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Klinkt erg goed. Strakke melodie, kicks die goed klinken, ben benieuwd naar de rest van deze plaat. Interessant dat D-sturb wat melodieuzer / euforischer aan het produceren is, terwijl de van origine euforische kant van de scene juist richting de raw kant gaat. Met als toppunt Code Black die met (weer) een nieuwe raw act komt. In de comments op zijn IG post was wel te zien dat mensen er een beetje moe van aan het worden zijn en het op een 'we kan het hardst produceren' wedstrijdje begint te lijken. Benieuwd hoe deze trend zich doorzet.
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 4 hours ago
dit nummer past echt goed bij het thema.
Heerlijk gezellig.
2e melo wijkt soms af van je gevoel, maar niet dat het vervelend is ofzo.
top weer! :worship: :worship:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Myth wrote:Klinkt erg goed. Strakke melodie, kicks die goed klinken, ben benieuwd naar de rest van deze plaat. Interessant dat D-sturb wat melodieuzer / euforischer aan het produceren is, terwijl de van origine euforische kant van de scene juist richting de raw kant gaat. Met als toppunt Code Black die met (weer) een nieuwe raw act komt. In de comments op zijn IG post was wel te zien dat mensen er een beetje moe van aan het worden zijn en het op een 'we kan het hardst produceren' wedstrijdje begint te lijken. Benieuwd hoe deze trend zich doorzet.
Dit...

:thumbsup:
N
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Myth wrote:Klinkt erg goed. Strakke melodie, kicks die goed klinken, ben benieuwd naar de rest van deze plaat. Interessant dat D-sturb wat melodieuzer / euforischer aan het produceren is, terwijl de van origine euforische kant van de scene juist richting de raw kant gaat. Met als toppunt Code Black die met (weer) een nieuwe raw act komt. In de comments op zijn IG post was wel te zien dat mensen er een beetje moe van aan het worden zijn en het op een 'we kan het hardst produceren' wedstrijdje begint te lijken. Benieuwd hoe deze trend zich doorzet.
Helemaal eens. Euforische hardstyle op feesten is niet echt mijn ding meer door vaak lange stukken met vocals, mis daar echt de kicks. De raw kant slaat voor mij ook door met wie het hardste is. Gelukkig dat er nog artiesten zijn die voor mij de perfecte mix hebben.
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Op “impact” na is d-sturb echt lekker bezig zeg! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Dit is niet iets wat ik op dit moment wil horen van D-Strub.
Mag van mij best rauwer!
Er is natuurlijk niks mis met deze plaat en goed geproduceerd is het zeker!
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
:loving: :loving:
Hardtraxxer
475 posts member since 2016
last seen 2 hours ago
Helemaal prima dit! :love:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Martin Waus wrote:Dit is iets wat ik op dit moment wil horen van D-Strub.
Mag van mij best vaker!
Er is natuurlijk niks mis met deze plaat en goed geproduceerd is het zeker!
Hardtraxxer
88 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ben ik nou gek of is het stuk dat vanaf 0:22 in de preview te horen is niet in de volledige versie op Spotify zit? Dat zou wel heel jammer zijn aangezien het huppeltje dat vanaf dat stuk in de melodie te horen is juist voor de flow in het nummer zorgde imo.

Edit: is in de Spotify versie wel te horen vanaf 2:38. Iets te snel door het nummer geskipt :whistle: :whistle:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
In de 2e climax toch? Ik luister 'm op Youtube music maar dat lijkt me dezelfde versie
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik volg D-Sturb eigenlijk helemaal niet meer, maar deze kwam toevallig bij. Beetje een moderne interpretatie van melodische hardstyle, bevalt me erg goed :).