Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Sturb - Flow (Playground 02 OST) (EOL207)

Label: End Of Line
WEB release: 18/05/2023

Tracks:
D-Sturb - Flow (Playground 02 OST)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een baas :worship:
Eigenlijk precies waar je op hoopt bij dit thema, melodie met een heerlijke bak drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 08:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt erg goed. Strakke melodie, kicks die goed klinken, ben benieuwd naar de rest van deze plaat. Interessant dat D-sturb wat melodieuzer / euforischer aan het produceren is, terwijl de van origine euforische kant van de scene juist richting de raw kant gaat. Met als toppunt Code Black die met (weer) een nieuwe raw act komt. In de comments op zijn IG post was wel te zien dat mensen er een beetje moe van aan het worden zijn en het op een 'we kan het hardst produceren' wedstrijdje begint te lijken. Benieuwd hoe deze trend zich doorzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 10:12 
 
Hardtraxxer

dit nummer past echt goed bij het thema.
Heerlijk gezellig.
2e melo wijkt soms af van je gevoel, maar niet dat het vervelend is ofzo.
top weer! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Myth schreef:
Klinkt erg goed. Strakke melodie, kicks die goed klinken, ben benieuwd naar de rest van deze plaat. Interessant dat D-sturb wat melodieuzer / euforischer aan het produceren is, terwijl de van origine euforische kant van de scene juist richting de raw kant gaat. Met als toppunt Code Black die met (weer) een nieuwe raw act komt. In de comments op zijn IG post was wel te zien dat mensen er een beetje moe van aan het worden zijn en het op een 'we kan het hardst produceren' wedstrijdje begint te lijken. Benieuwd hoe deze trend zich doorzet.


Dit...

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2023 13:17 
 
Hardtraxxer

Myth schreef:
Klinkt erg goed. Strakke melodie, kicks die goed klinken, ben benieuwd naar de rest van deze plaat. Interessant dat D-sturb wat melodieuzer / euforischer aan het produceren is, terwijl de van origine euforische kant van de scene juist richting de raw kant gaat. Met als toppunt Code Black die met (weer) een nieuwe raw act komt. In de comments op zijn IG post was wel te zien dat mensen er een beetje moe van aan het worden zijn en het op een 'we kan het hardst produceren' wedstrijdje begint te lijken. Benieuwd hoe deze trend zich doorzet.


Helemaal eens. Euforische hardstyle op feesten is niet echt mijn ding meer door vaak lange stukken met vocals, mis daar echt de kicks. De raw kant slaat voor mij ook door met wie het hardste is. Gelukkig dat er nog artiesten zijn die voor mij de perfecte mix hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 08:21 
 
Hardtraxxer

Op “impact” na is d-sturb echt lekker bezig zeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niet iets wat ik op dit moment wil horen van D-Strub.
Mag van mij best rauwer!
Er is natuurlijk niks mis met deze plaat en goed geproduceerd is het zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2023 18:43 
 
Hardtraxx Crew

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal prima dit! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2023 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Dit is iets wat ik op dit moment wil horen van D-Strub.
Mag van mij best vaker!
Er is natuurlijk niks mis met deze plaat en goed geproduceerd is het zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2023 10:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik nou gek of is het stuk dat vanaf 0:22 in de preview te horen is niet in de volledige versie op Spotify zit? Dat zou wel heel jammer zijn aangezien het huppeltje dat vanaf dat stuk in de melodie te horen is juist voor de flow in het nummer zorgde imo.

Edit: is in de Spotify versie wel te horen vanaf 2:38. Iets te snel door het nummer geskipt :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de 2e climax toch? Ik luister 'm op Youtube music maar dat lijkt me dezelfde versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik volg D-Sturb eigenlijk helemaal niet meer, maar deze kwam toevallig bij. Beetje een moderne interpretatie van melodische hardstyle, bevalt me erg goed :).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle