M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Degos & Re-Done - Timebomb (Album) (CD3DRD2201)

Label: Nightbreed Records
WEB release: 28/10/2022

Tracks:
01. Degos & Re-Done - Time (with Carola)
02. Degos & Re-Done - I Am Lost (Timebomb Edit)
03. Degos & Re-Done - Timebomb
04. Degos & Re-Done - Light It Up
05. Degos & Re-Done - I Want Your Soul
06. Degos & Re-Done - It's Over
07. Degos & Re-Done - Peace Of Mind
08. Degos & Re-Done - Under Pressure (with Deluzion)
09. Degos & Re-Done - Crashing Down
10. Degos & Re-Done - Chop That Speaker
11. Degos & Re-Done - BOLD
12. Degos & Re-Done - The Kick
13. Degos & Re-Done - Recovered (Part 2)
14. Degos & Re-Done - Step Your Game Up
15. Degos & Re-Done - Greed Symphony (with Christyn)
16. Degos & Re-Done - Underground Noise
17. Degos & Re-Done - Versatile
18. Degos & Re-Done - Recovered (Part 3)

Samples:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud

Bron:
Image
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat een vette cd! Kan dat stijltje heel goed waarderen.

Van de nummers die ik niet kende steekt Greed Symphony er wel bovenuit voor mij. :bomb:
S
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2022
Snap niet dat dit album niet wat meer aandacht krijgt hier :huh: Staan hele dikke tracks op...

Peace of Mind, Greed Symphony, The Kick & Versatile :thumbsup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Van het nieuwe vind ik er echt niks bovenuit springen. Platen voelen bijna allemaal redelijk het zelfde en zijn ook nergens vernieuwend. Daarnaast zijn het gros van de kicks echt niet best.

Voelen enorm krachtloos en die resonante punches overstemmen alles in de platen. Kwaaltje dat echt al lang bij D&R (en Nightbreed in zijn geheel) een ding is. Underground Noise en Step Your Game Up, die al uit waren, zijn nog tof.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Broken Balance wrote:Van het nieuwe vind ik er echt niks bovenuit springen. Platen voelen bijna allemaal redelijk het zelfde en zijn ook nergens vernieuwend. Daarnaast zijn het gros van de kicks echt niet best.

Voelen enorm krachtloos en die resonante punches overstemmen alles in de platen. Kwaaltje dat echt al lang bij D&R (en Nightbreed in zijn geheel) een ding is. Underground Noise en Step Your Game Up, die al uit waren, zijn nog tof.
Volledig mee eens. Step Your Game Up vind ik dik, de rest erg matig. Voornamelijk door de kicks ja.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Helicaze wrote:
Broken Balance wrote:Van het nieuwe vind ik er echt niks bovenuit springen. Platen voelen bijna allemaal redelijk het zelfde en zijn ook nergens vernieuwend. Daarnaast zijn het gros van de kicks echt niet best.

Volledig mee eens. Step Your Game Up vind ik dik, de rest erg matig. Voornamelijk door de kicks ja.
Ik sluit mij hier ook bij aan. Had hier stiekem wel wat meer van verwacht.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ja album doet mij helaas ook weinig tot niets, het mist een beetje iets dat het wat spannender maakt allemaal.
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 11 days ago

Volledig mee eens. Platen zijn niet in balans, geen verrassende elementen en het komt allemaal vrij geforceerd over. Step your game up kan ik nog wel waarderen, de rest valt mij helaas toch een beetje tegen. En dat is jammer, want ik heb de heren toch altijd wel hoog zitten.