Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 00:43 
 
Hardtraxx Crew

Degos & Re-Done - Timebomb (Album) (CD3DRD2201)

Label: Nightbreed Records
WEB release: 28/10/2022

Tracks:
01. Degos & Re-Done - Time (with Carola)
02. Degos & Re-Done - I Am Lost (Timebomb Edit)
03. Degos & Re-Done - Timebomb
04. Degos & Re-Done - Light It Up
05. Degos & Re-Done - I Want Your Soul
06. Degos & Re-Done - It's Over
07. Degos & Re-Done - Peace Of Mind
08. Degos & Re-Done - Under Pressure (with Deluzion)
09. Degos & Re-Done - Crashing Down
10. Degos & Re-Done - Chop That Speaker
11. Degos & Re-Done - BOLD
12. Degos & Re-Done - The Kick
13. Degos & Re-Done - Recovered (Part 2)
14. Degos & Re-Done - Step Your Game Up
15. Degos & Re-Done - Greed Symphony (with Christyn)
16. Degos & Re-Done - Underground Noise
17. Degos & Re-Done - Versatile
18. Degos & Re-Done - Recovered (Part 3)

Samples:



















Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 14:52 
 
Hardtraxxer

Wat een vette cd! Kan dat stijltje heel goed waarderen.

Van de nummers die ik niet kende steekt Greed Symphony er wel bovenuit voor mij. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 15:34 
 
Hardtraxx Newbie

Snap niet dat dit album niet wat meer aandacht krijgt hier :huh: Staan hele dikke tracks op...

Peace of Mind, Greed Symphony, The Kick & Versatile :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 12:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van het nieuwe vind ik er echt niks bovenuit springen. Platen voelen bijna allemaal redelijk het zelfde en zijn ook nergens vernieuwend. Daarnaast zijn het gros van de kicks echt niet best.

Voelen enorm krachtloos en die resonante punches overstemmen alles in de platen. Kwaaltje dat echt al lang bij D&R (en Nightbreed in zijn geheel) een ding is. Underground Noise en Step Your Game Up, die al uit waren, zijn nog tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Van het nieuwe vind ik er echt niks bovenuit springen. Platen voelen bijna allemaal redelijk het zelfde en zijn ook nergens vernieuwend. Daarnaast zijn het gros van de kicks echt niet best.

Voelen enorm krachtloos en die resonante punches overstemmen alles in de platen. Kwaaltje dat echt al lang bij D&R (en Nightbreed in zijn geheel) een ding is. Underground Noise en Step Your Game Up, die al uit waren, zijn nog tof.

Volledig mee eens. Step Your Game Up vind ik dik, de rest erg matig. Voornamelijk door de kicks ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Broken Balance schreef:
Van het nieuwe vind ik er echt niks bovenuit springen. Platen voelen bijna allemaal redelijk het zelfde en zijn ook nergens vernieuwend. Daarnaast zijn het gros van de kicks echt niet best.

Voelen enorm krachtloos en die resonante punches overstemmen alles in de platen. Kwaaltje dat echt al lang bij D&R (en Nightbreed in zijn geheel) een ding is. Underground Noise en Step Your Game Up, die al uit waren, zijn nog tof.

Volledig mee eens. Step Your Game Up vind ik dik, de rest erg matig. Voornamelijk door de kicks ja.


Ik sluit mij hier ook bij aan. Had hier stiekem wel wat meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja album doet mij helaas ook weinig tot niets, het mist een beetje iets dat het wat spannender maakt allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2022 00:44 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Van het nieuwe vind ik er echt niks bovenuit springen. Platen voelen bijna allemaal redelijk het zelfde en zijn ook nergens vernieuwend. Daarnaast zijn het gros van de kicks echt niet best.

Voelen enorm krachtloos en die resonante punches overstemmen alles in de platen. Kwaaltje dat echt al lang bij D&R (en Nightbreed in zijn geheel) een ding is. Underground Noise en Step Your Game Up, die al uit waren, zijn nog tof.


Volledig mee eens. Platen zijn niet in balans, geen verrassende elementen en het komt allemaal vrij geforceerd over. Step your game up kan ik nog wel waarderen, de rest valt mij helaas toch een beetje tegen. En dat is jammer, want ik heb de heren toch altijd wel hoog zitten.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle