T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Ja gewoon een remix.
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Adaro met dit soort remixen is echt goud waard :love:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
thomvandijk15 wrote:Ja gewoon een remix.
:huh:
Hardtraxxer
273 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Wat een plaat he pfoee
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Wat een plaat :$
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
:loving: :loving:
View on YouTube
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ben totally verkocht maar waarom de fuck komt ie hier nou mid-herfst mee aanzetten? Had toch het ultieme festivalplaatje 2022 kunnen zijn.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Ben totally verkocht maar waarom de fuck komt ie hier nou mid-herfst mee aanzetten? Had toch het ultieme festivalplaatje 2022 kunnen zijn.
Denk dat deze plaat vanaf Defqon op ieder festival wel gedraaid is door Adaro en Ran-D en hij was vanaf Tomorrowland in ieder geval al in behoorlijke kwaliteit te luisteren. Gezien de huidige scene waarin niemand meer platen van iemand anders draait tenzij ze vriendjes met elkaar zijn, betwijfel ik of een term als "het ultieme festivalplaatje" nog wel bestaat. Tijden zoals het jaar dat iedere DJ ongeveer Requiem - Collateral Damage erbij pakte bestaan bijna niet meer.
A
Fantazoo wrote:
TiMOTHYb wrote:Ben totally verkocht maar waarom de fuck komt ie hier nou mid-herfst mee aanzetten? Had toch het ultieme festivalplaatje 2022 kunnen zijn.
Denk dat deze plaat vanaf Defqon op ieder festival wel gedraaid is door Adaro en Ran-D en hij was vanaf Tomorrowland in ieder geval al in behoorlijke kwaliteit te luisteren. Gezien de huidige scene waarin niemand meer platen van iemand anders draait tenzij ze vriendjes met elkaar zijn, betwijfel ik of een term als "het ultieme festivalplaatje" nog wel bestaat. Tijden zoals het jaar dat iedere DJ ongeveer Requiem - Collateral Damage erbij pakte bestaan bijna niet meer.
Heb nog eens 7 keer Yellow Minute remix gehoord op één dag xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Volgens mij geen 1x gehoord. Kan me bijv. ook niet heugen dat ie erop lag op de after in de blue zaterdagnacht? Wat je omschrijft is trouwens m'n belangrijkste kritiek op hedendaagse setjes. Goed punt.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Fantazoo wrote:
Denk dat het tegenovergestelde waar is. Merk dat tegenwoordig het niet meer zo is dat artiesten alleen maar platen van het eigen label erbij pakken.

De Collateral Damage van deze zomer was overduidelijk Go Stupid van Sickmode
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
FransBezig wrote:Denk dat het tegenovergestelde waar is. Merk dat tegenwoordig het niet meer zo is dat artiesten alleen maar platen van het eigen label erbij pakken.

De Collateral Damage van deze zomer was overduidelijk Go Stupid van Sickmode
En de Collateral Damage van de zomer van 2019 was overduidelijk Warface - I Need You.. Het aantal keer dat ik die alleen al op Defqon.1 2019 heb gehoord, is niet op twee handen te tellen. :whistle:
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 22 days ago
Echt een heerlijke remix dit! :D
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Heel vet geworden. Verkies toch dit soort platen van Adaro, ook al is zijn stevigere werk ook prima te doen.