Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 12:04 
 
Hardtraxxer

Ja gewoon een remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro met dit soort remixen is echt goud waard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
Ja gewoon een remix.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat he pfoee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 17:18 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben totally verkocht maar waarom de fuck komt ie hier nou mid-herfst mee aanzetten? Had toch het ultieme festivalplaatje 2022 kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben totally verkocht maar waarom de fuck komt ie hier nou mid-herfst mee aanzetten? Had toch het ultieme festivalplaatje 2022 kunnen zijn.


Denk dat deze plaat vanaf Defqon op ieder festival wel gedraaid is door Adaro en Ran-D en hij was vanaf Tomorrowland in ieder geval al in behoorlijke kwaliteit te luisteren. Gezien de huidige scene waarin niemand meer platen van iemand anders draait tenzij ze vriendjes met elkaar zijn, betwijfel ik of een term als "het ultieme festivalplaatje" nog wel bestaat. Tijden zoals het jaar dat iedere DJ ongeveer Requiem - Collateral Damage erbij pakte bestaan bijna niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 08:43 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ben totally verkocht maar waarom de fuck komt ie hier nou mid-herfst mee aanzetten? Had toch het ultieme festivalplaatje 2022 kunnen zijn.


Denk dat deze plaat vanaf Defqon op ieder festival wel gedraaid is door Adaro en Ran-D en hij was vanaf Tomorrowland in ieder geval al in behoorlijke kwaliteit te luisteren. Gezien de huidige scene waarin niemand meer platen van iemand anders draait tenzij ze vriendjes met elkaar zijn, betwijfel ik of een term als "het ultieme festivalplaatje" nog wel bestaat. Tijden zoals het jaar dat iedere DJ ongeveer Requiem - Collateral Damage erbij pakte bestaan bijna niet meer.


Heb nog eens 7 keer Yellow Minute remix gehoord op één dag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij geen 1x gehoord. Kan me bijv. ook niet heugen dat ie erop lag op de after in de blue zaterdagnacht? Wat je omschrijft is trouwens m'n belangrijkste kritiek op hedendaagse setjes. Goed punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 00:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ben totally verkocht maar waarom de fuck komt ie hier nou mid-herfst mee aanzetten? Had toch het ultieme festivalplaatje 2022 kunnen zijn.


Denk dat deze plaat vanaf Defqon op ieder festival wel gedraaid is door Adaro en Ran-D en hij was vanaf Tomorrowland in ieder geval al in behoorlijke kwaliteit te luisteren. Gezien de huidige scene waarin niemand meer platen van iemand anders draait tenzij ze vriendjes met elkaar zijn, betwijfel ik of een term als "het ultieme festivalplaatje" nog wel bestaat. Tijden zoals het jaar dat iedere DJ ongeveer Requiem - Collateral Damage erbij pakte bestaan bijna niet meer.


Denk dat het tegenovergestelde waar is. Merk dat tegenwoordig het niet meer zo is dat artiesten alleen maar platen van het eigen label erbij pakken.

De Collateral Damage van deze zomer was overduidelijk Go Stupid van Sickmode
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Denk dat het tegenovergestelde waar is. Merk dat tegenwoordig het niet meer zo is dat artiesten alleen maar platen van het eigen label erbij pakken.

De Collateral Damage van deze zomer was overduidelijk Go Stupid van Sickmode


En de Collateral Damage van de zomer van 2019 was overduidelijk Warface - I Need You.. Het aantal keer dat ik die alleen al op Defqon.1 2019 heb gehoord, is niet op twee handen te tellen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 12:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke remix dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet geworden. Verkies toch dit soort platen van Adaro, ook al is zijn stevigere werk ook prima te doen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle