K
Hardtraxxer
390 posts member since 2021
last seen Nov 2025
Wat een bak met kippenvel krijg ik van deze track zeg. Dit is ook wel de track die me het meest bij is gebleven van het hele weekend Defqon. Gaat ook zeker in mijn top 10 eindigen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wauw. Dit is echt prachtig. :loving:
Ik denk dat ik in jaren niet zó veel gevoeld heb bij een hardstyle plaat.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
Tomyio wrote:Wat een bizarre plaat is dit, mijn favoriete van het jaar wellicht :love:
100% :loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat gigantisch goed dit, exact wat ik zoek in muziek! Gaat heel hoog eindigen voor mij dit jaar (L) :loving:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
wootum wrote:Wat gigantisch goed dit, exact wat ik zoek in muziek! Gaat heel hoog eindigen voor mij dit jaar (L) :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Fijne plaat :).
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 7 days ago
Moet zeggen dat deze me in eerste instantie niet echt pakte, maar nu absoluut wel. Heerlijke plaat :love:
D
8 posts member since 2022
last seen Jul 2022
Dit is zoooo goed! Wat een geweldige plaat van Hard Driver. De kicks, de vocals, de melodie.. Het geeft het perfecte Defqon gevoel. Ik krijg hier geen genoeg van. :love:
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 22 days ago
Normaal geen fan van Hard Driver. Zijn stijl is gewoon niet mijn smaak maar deze plaat is een parel :loving: :loving: 10/10
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Endshow plaat pur sang idd. Echt heel goed in alle opzichten eigenlijk. Achteraf beetje balen dat we toen bij de Yellow stonden maatje @MelvinFR
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Eigenlijk wel jammer dat de voice-actor nooit credits krijgt voor zijn 'stem'...
Zou toch best mogen na 12 jaar Defqon vocals inspreken, zeker nu het in een echte release zit.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
hurricane wrote:Eigenlijk wel jammer dat de voice-actor nooit credits krijgt voor zijn 'stem'...
Zou toch best mogen na 12 jaar Defqon vocals inspreken, zeker nu het in een echte release zit.
Ik zou niet eens weten wie nu de stem doet.
Volgens mij deed voorheen Don Lafontaine de stem (is er mee begonnen geloof ik) maar die is al een tijd dood.
En Chris Corley deed alleen Qlimax geloof ik, die ondertusse ook een jaar of 4 dood is.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Nuracore wrote:
hurricane wrote:Eigenlijk wel jammer dat de voice-actor nooit credits krijgt voor zijn 'stem'...
Ik zou niet eens weten wie nu de stem doet.
Volgens mij deed voorheen Don Lafontaine de stem (is er mee begonnen geloof ik) maar die is al een tijd dood.
En Chris Corley deed alleen Qlimax geloof ik, die ondertusse ook een jaar of 4 dood is.
Oh ik wist niet dat Don de eerste jaren van DQ heeft gedaan
De laatste jaren (sinds 2009 als ik de anthem vocals check) is het Mark Peeples.
Op zijn YT kanaal staan ook een paar DQ promo's https://www.youtube.com/channel/UC9jnUY ... NvQE0Hm3NA
Het is ook een Amerikaans nieuwslezer
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Wat t****g dikke plaat zeg :loving: :bomb: :yay: :clap: