Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2022 18:10 
 
Hardtraxxer

Wat een bak met kippenvel krijg ik van deze track zeg. Dit is ook wel de track die me het meest bij is gebleven van het hele weekend Defqon. Gaat ook zeker in mijn top 10 eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw. Dit is echt prachtig. :loving:
Ik denk dat ik in jaren niet zó veel gevoeld heb bij een hardstyle plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 09:59 
 
Hardtraxxer

Tomyio schreef:
Wat een bizarre plaat is dit, mijn favoriete van het jaar wellicht :love:


100% :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat gigantisch goed dit, exact wat ik zoek in muziek! Gaat heel hoog eindigen voor mij dit jaar (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat gigantisch goed dit, exact wat ik zoek in muziek! Gaat heel hoog eindigen voor mij dit jaar (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne plaat :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat deze me in eerste instantie niet echt pakte, maar nu absoluut wel. Heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 22:10 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is zoooo goed! Wat een geweldige plaat van Hard Driver. De kicks, de vocals, de melodie.. Het geeft het perfecte Defqon gevoel. Ik krijg hier geen genoeg van. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal geen fan van Hard Driver. Zijn stijl is gewoon niet mijn smaak maar deze plaat is een parel :loving: :loving: 10/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endshow plaat pur sang idd. Echt heel goed in alle opzichten eigenlijk. Achteraf beetje balen dat we toen bij de Yellow stonden maatje @MelvinFR
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel jammer dat de voice-actor nooit credits krijgt voor zijn 'stem'...
Zou toch best mogen na 12 jaar Defqon vocals inspreken, zeker nu het in een echte release zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Eigenlijk wel jammer dat de voice-actor nooit credits krijgt voor zijn 'stem'...
Zou toch best mogen na 12 jaar Defqon vocals inspreken, zeker nu het in een echte release zit.

Ik zou niet eens weten wie nu de stem doet.
Volgens mij deed voorheen Don Lafontaine de stem (is er mee begonnen geloof ik) maar die is al een tijd dood.
En Chris Corley deed alleen Qlimax geloof ik, die ondertusse ook een jaar of 4 dood is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Eigenlijk wel jammer dat de voice-actor nooit credits krijgt voor zijn 'stem'...
Zou toch best mogen na 12 jaar Defqon vocals inspreken, zeker nu het in een echte release zit.

Ik zou niet eens weten wie nu de stem doet.
Volgens mij deed voorheen Don Lafontaine de stem (is er mee begonnen geloof ik) maar die is al een tijd dood.
En Chris Corley deed alleen Qlimax geloof ik, die ondertusse ook een jaar of 4 dood is.

Oh ik wist niet dat Don de eerste jaren van DQ heeft gedaan
De laatste jaren (sinds 2009 als ik de anthem vocals check) is het Mark Peeples.
Op zijn YT kanaal staan ook een paar DQ promo's https://www.youtube.com/channel/UC9jnUY ... NvQE0Hm3NA
Het is ook een Amerikaans nieuwslezer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 20:34 
 
Hardtraxxer

Wat t****g dikke plaat zeg :loving: :bomb: :yay: :clap:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle