Last edited by Pedaalemre on 17 Oct 2016 19:13, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik kan dus echt helemaal niks met dit soort janksynths..

Ben hier nog niet zo van overtuigd, klinkt voor mij ook een beetje hetzelfde 
Echt hè, ondertussen al 300 keer gehoord. En dan nog zo'n typische bromkick waar totaal geen kracht in zit.TSFH wrote:Ik kan dus echt helemaal niks met dit soort janksynths..![]()
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Wat een gevoel.. 
Cyber begint de laatste tijd ook een beetje zijn charme te verliezen, wat mij betreft. Jammer.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Precies hetzelfde hierExterkate wrote:Doet me denken aan Code Black. Heerlijke track dit. Kan niet genoeg krijgen van zo'n soort synth
Pff Emre. jij weet niet van ophouden he.
Hopen dat de mods druk zijn met kerst vieren?
Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.
Ik ook #TeamEmrePannenkoek wrote:Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.
Wat anderen normaal ook doen. Maar je moet per sé tijdens kerst de nieuwste platen posten/hebben? Raar niet dat het even rustig is?Pannenkoek wrote:Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.
Dit is triest tot zorgwekkend, al maanden zo, hoe je het ook wil goed praten.
Wat heb jij tijdens de feestdagen gedaan? Ja, op een halfdood forum waar ik meermaals van ben verbannen door neurotisch gedrag mijn 16e account aanmaken om de nieuwste platen te posten die anders een dag later zouden komen door mensen die vandaag kerst aan het vieren zijn.
Komt vanzelf goed. Op een gegeven moment is je laptop/computer niet meer die moat van vroeger.Broken Balance wrote:Wat anderen normaal ook doen. Maar je moet per sé tijdens kerst de nieuwste platen posten/hebben? Raar niet dat het even rustig is?Pannenkoek wrote:Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.
Dit is triest tot zorgwekkend, al maanden zo, hoe je het ook wil goed praten.
Wat heb jij tijdens de feestdagen gedaan? Ja, op een halfdood forum waar ik meermaals van ben verbannen door neurotisch gedrag mijn 16e account aanmaken om de nieuwste platen te posten die anders een dag later zouden komen door mensen die vandaag kerst aan het vieren zijn.