P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Artiest: Cyber & Gix

Track(s): Dark Sky

Sample/video: View on SoundCloud

Bron: Cyber
Last edited by Pedaalemre on 17 Oct 2016 19:13, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik kan dus echt helemaal niks met dit soort janksynths.. :( :/
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ben hier nog niet zo van overtuigd, klinkt voor mij ook een beetje hetzelfde :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
TSFH wrote:Ik kan dus echt helemaal niks met dit soort janksynths.. :( :/
Echt hè, ondertussen al 300 keer gehoord. En dan nog zo'n typische bromkick waar totaal geen kracht in zit.
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
Wat een gevoel.. :loving:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Cyber begint de laatste tijd ook een beetje zijn charme te verliezen, wat mij betreft. Jammer.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Meer graag! :love:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Exterkate wrote:Doet me denken aan Code Black. Heerlijke track dit. Kan niet genoeg krijgen van zo'n soort synth :loving:
Precies hetzelfde hier :drool:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Piepkick wrote:View on SoundCloud

13:40
Pff Emre. jij weet niet van ophouden he.

Hopen dat de mods druk zijn met kerst vieren? :lol:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Pannenkoek wrote:Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.
Ik ook #TeamEmre (L) xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pannenkoek wrote:Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.
Wat anderen normaal ook doen. Maar je moet per sé tijdens kerst de nieuwste platen posten/hebben? Raar niet dat het even rustig is?

Dit is triest tot zorgwekkend, al maanden zo, hoe je het ook wil goed praten. :lol:

Wat heb jij tijdens de feestdagen gedaan? Ja, op een halfdood forum waar ik meermaals van ben verbannen door neurotisch gedrag mijn 16e account aanmaken om de nieuwste platen te posten die anders een dag later zouden komen door mensen die vandaag kerst aan het vieren zijn.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Circus Renz is er niks bij
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Broken Balance wrote:
Wat anderen normaal ook doen. Maar je moet per sé tijdens kerst de nieuwste platen posten/hebben? Raar niet dat het even rustig is?

Dit is triest tot zorgwekkend, al maanden zo, hoe je het ook wil goed praten. :lol:

Wat heb jij tijdens de feestdagen gedaan? Ja, op een halfdood forum waar ik meermaals van ben verbannen door neurotisch gedrag mijn 16e account aanmaken om de nieuwste platen te posten die anders een dag later zouden komen door mensen die vandaag kerst aan het vieren zijn.
Komt vanzelf goed. Op een gegeven moment is je laptop/computer niet meer die moat van vroeger.