Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 19:46 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Cyber & Gix

Track(s): Dark Sky

Sample/video:

Bron: Cyber
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 23:09 

Hardtraxx Veteran

Ik kan dus echt helemaal niks met dit soort janksynths.. :( :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 10:37 

Hardtraxx Addict

Ben hier nog niet zo van overtuigd, klinkt voor mij ook een beetje hetzelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 11:21 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ik kan dus echt helemaal niks met dit soort janksynths.. :( :/

Echt hè, ondertussen al 300 keer gehoord. En dan nog zo'n typische bromkick waar totaal geen kracht in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 13:13 

Artiest

Wat een gevoel.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 13:41 

Hardtraxx Addict

Cyber begint de laatste tijd ook een beetje zijn charme te verliezen, wat mij betreft. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 15:36 

Hardtraxx Addict

Meer graag! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 19:15 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Doet me denken aan Code Black. Heerlijke track dit. Kan niet genoeg krijgen van zo'n soort synth :loving:

Precies hetzelfde hier :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2021 12:17 

Hardtraxx Veteran

Piepkick schreef:

13:40

Pff Emre. jij weet niet van ophouden he.

Hopen dat de mods druk zijn met kerst vieren? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2021 12:40 

Hardtraxx Addict

Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2021 18:01 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Ik vind het wel lief dat hij tegen beter weten in af en toe de releases bij komt werken. Toch nog het één en ander te luisteren deze ochtend.

Ik ook #TeamEmre (L) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2021 23:32 

Kraak... Piep...

Pannenkoek schreef:

Wat anderen normaal ook doen. Maar je moet per sé tijdens kerst de nieuwste platen posten/hebben? Raar niet dat het even rustig is?

Dit is triest tot zorgwekkend, al maanden zo, hoe je het ook wil goed praten. :lol:

Wat heb jij tijdens de feestdagen gedaan? Ja, op een halfdood forum waar ik meermaals van ben verbannen door neurotisch gedrag mijn 16e account aanmaken om de nieuwste platen te posten die anders een dag later zouden komen door mensen die vandaag kerst aan het vieren zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2021 23:37 

Hardtraxx Veteran

Circus Renz is er niks bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2021 22:34 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Pannenkoek schreef:

Wat anderen normaal ook doen. Maar je moet per sé tijdens kerst de nieuwste platen posten/hebben? Raar niet dat het even rustig is?

Dit is triest tot zorgwekkend, al maanden zo, hoe je het ook wil goed praten. :lol:

Wat heb jij tijdens de feestdagen gedaan? Ja, op een halfdood forum waar ik meermaals van ben verbannen door neurotisch gedrag mijn 16e account aanmaken om de nieuwste platen te posten die anders een dag later zouden komen door mensen die vandaag kerst aan het vieren zijn.

Komt vanzelf goed. Op een gegeven moment is je laptop/computer niet meer die moat van vroeger.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks