P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Artiest: BENGR

Track(s): Frontliner - Discorecord (BENGR Bootleg)

Sample/video:

View on YouTube

1:23

Bron: ^
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Als de kicks beter waren geweest had ik het wel wat gevonden, maar doe mij maar de CLockartz bootleg
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Idd, die net wat andere melodie is nog best tof, maar wat een diarreekicks toch weer. :sick:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Blijf hier met je vuile raw handen toch gewoon vanaf.
Wat een verneuking van een wereldse track. :sick:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
zeke wrote:Blijf hier met je vuile raw handen toch gewoon vanaf.
Hetzelfde grapje haalde hij ook al uit met Utta Wanka. Bout toch een end op met je grafbende. Als je geen liefde voor de muziek hebt rot dan gewoon op. En ja dit zit me diep ja. :x
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het is maar een muzieknummer jongens, jezus, laat je nakijken :lol: .
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Broken Balance wrote:Het is maar een muzieknummer jongens, jezus, laat je nakijken :lol: .
Wij maken ons druk om muziek, jij om ons. En zo is de wereld weer rond. Iedereen blij :kiss:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 39 minutes ago
Kom op, doe eens lief
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
InfinI wrote:
Hetzelfde grapje haalde hij ook al uit met Utta Wanka. Bout toch een end op met je grafbende. Als je geen liefde voor de muziek hebt rot dan gewoon op. En ja dit zit me diep ja. :x
Lijkt me eerder dat deze bootleg juist is gemaakt vanwege zijn liefde voor de muziek.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
2012 all over again :lol:

Maar eens hoor, origineel >>>
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Als de kicks beter waren geweest had ik het wel wat gevonden, maar doe mij maar de CLockartz bootleg
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
View on YouTube

^^
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Bleh.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Vreselijke edit van een geweldige plaat. Als je dan een bootleg/edit maakt, doe het dan zoals Clockartz.
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Cryex wrote:
InfinI wrote:
Lijkt me eerder dat deze bootleg juist is gemaakt vanwege zijn liefde voor de muziek.
Als ik een kickpack download en die onder een track uit 2010 plak en de melodie een beetje verander, het presenteer als een bootleg en met mn vuisten sla tijdens een livestream, heb ik dan ook liefde voor de muziek? Ik snap werkelijk niet waar jij uit kan halen dat dit "juist is gemaakt uit liefde voor"...
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hij zal inderdaad vast gezegd hebben "ik haat deze plaat, laat ik er een bootleg van maken".
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
InfinI wrote: Als ik een kickpack download en die onder een track uit 2010 plak en de melodie een beetje verander, het presenteer als een bootleg en met mn vuisten sla tijdens een livestream, heb ik dan ook liefde voor de muziek? Ik snap werkelijk niet waar jij uit kan halen dat dit "juist is gemaakt uit liefde voor"...
Ja als je dat doet dan kan je liefde voor de muziek hebben.

Je bepaald nu voor iemand anders (die je geen eens kent) of diegene liefde voor de muziek heeft. Dit soort elitaire gedrag zorgt ervoor dat genres kapot gaan, niet door artiesten die experimenteren of sounds maken die niet iedereen tof vind. Je praat alsof BENGR express een nummer pakt wat hij haat om die in jouw ogen nog kutter te maken. Ik kan me niet voorstellen dat jij nog lekker naar muziek kan luisteren als je dit soort meningen draagt.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Tuurlijk, want hoe hij het ziet, zo is het, en als je het er niet mee eens bent dan is dat jouw schuld! 2 bans, en nog doet hij het vrolijk door :lol:
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Jij maakt je oprecht druk om mensen hier of niet? Zoek een leven of zo, tering :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
InfinI wrote:Jij maakt je oprecht druk om mensen hier of niet? Zoek een leven of zo, tering :lol:
InfinI wrote:
PFFFF
J
Hardtraxxer
68 posts member since 2012
last seen Jul 2025
InfinI wrote:
Geen liefde voor de muziek vind ik echt een simpele gedachte. Dat het niet je ding is, oke! Maar mocht het je niet zijn opgevallen, BENGR timmert behoorlijk aan de weg. Zoveel energie stop je niet in iets waar je geen liefde voor hebt.