Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 13:00 

Hardtraxx Veteran

Artiest: BENGR

Track(s): Frontliner - Discorecord (BENGR Bootleg)

Sample/video:

1:23

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 13:04 

Hardtraxx Veteran

Als de kicks beter waren geweest had ik het wel wat gevonden, maar doe mij maar de CLockartz bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 15:36 

Hardtraxx Veteran

Idd, die net wat andere melodie is nog best tof, maar wat een diarreekicks toch weer. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2021 20:37 

Hardtraxx Elite

Blijf hier met je vuile raw handen toch gewoon vanaf.
Wat een verneuking van een wereldse track. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 10:00 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:

Hetzelfde grapje haalde hij ook al uit met Utta Wanka. Bout toch een end op met je grafbende. Als je geen liefde voor de muziek hebt rot dan gewoon op. En ja dit zit me diep ja. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 11:45 

Kraak... Piep...

Het is maar een muzieknummer jongens, jezus, laat je nakijken :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 13:26 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Het is maar een muzieknummer jongens, jezus, laat je nakijken :lol: .

Wij maken ons druk om muziek, jij om ons. En zo is de wereld weer rond. Iedereen blij :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 13:52 

Hardtraxx Veteran

Kom op, doe eens lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 14:42 

Artiest

InfinI schreef:
zeke schreef:

Hetzelfde grapje haalde hij ook al uit met Utta Wanka. Bout toch een end op met je grafbende. Als je geen liefde voor de muziek hebt rot dan gewoon op. En ja dit zit me diep ja. :x

Lijkt me eerder dat deze bootleg juist is gemaakt vanwege zijn liefde voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 15:53 

Hardtraxx Veteran

2012 all over again :lol:

Maar eens hoor, origineel >>>
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 16:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Als de kicks beter waren geweest had ik het wel wat gevonden, maar doe mij maar de CLockartz bootleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 16:48 

Hardtraxx Veteran

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 10:51 

Hardtraxxer

Bleh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 17:01 

Hardtraxx Addict

Vreselijke edit van een geweldige plaat. Als je dan een bootleg/edit maakt, doe het dan zoals Clockartz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 10:10 

Hardtraxx Addict

Cryex schreef:
InfinI schreef:
zeke schreef:

Lijkt me eerder dat deze bootleg juist is gemaakt vanwege zijn liefde voor de muziek.

Als ik een kickpack download en die onder een track uit 2010 plak en de melodie een beetje verander, het presenteer als een bootleg en met mn vuisten sla tijdens een livestream, heb ik dan ook liefde voor de muziek? Ik snap werkelijk niet waar jij uit kan halen dat dit "juist is gemaakt uit liefde voor"...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 10:25 

Kraak... Piep...

Hij zal inderdaad vast gezegd hebben "ik haat deze plaat, laat ik er een bootleg van maken".
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 14:10 

Artiest

InfinI schreef:
Als ik een kickpack download en die onder een track uit 2010 plak en de melodie een beetje verander, het presenteer als een bootleg en met mn vuisten sla tijdens een livestream, heb ik dan ook liefde voor de muziek? Ik snap werkelijk niet waar jij uit kan halen dat dit "juist is gemaakt uit liefde voor"...

Ja als je dat doet dan kan je liefde voor de muziek hebben.

Je bepaald nu voor iemand anders (die je geen eens kent) of diegene liefde voor de muziek heeft. Dit soort elitaire gedrag zorgt ervoor dat genres kapot gaan, niet door artiesten die experimenteren of sounds maken die niet iedereen tof vind. Je praat alsof BENGR express een nummer pakt wat hij haat om die in jouw ogen nog kutter te maken. Ik kan me niet voorstellen dat jij nog lekker naar muziek kan luisteren als je dit soort meningen draagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 15:35 

Kraak... Piep...

Tuurlijk, want hoe hij het ziet, zo is het, en als je het er niet mee eens bent dan is dat jouw schuld! 2 bans, en nog doet hij het vrolijk door :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 15:56 

Hardtraxx Addict

Jij maakt je oprecht druk om mensen hier of niet? Zoek een leven of zo, tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 16:04 

Kraak... Piep...

InfinI schreef:
Jij maakt je oprecht druk om mensen hier of niet? Zoek een leven of zo, tering :lol:

InfinI schreef:
zeke schreef:

PFFFF
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 16:52 

Hardtraxxer

InfinI schreef:
zeke schreef:

Geen liefde voor de muziek vind ik echt een simpele gedachte. Dat het niet je ding is, oke! Maar mocht het je niet zijn opgevallen, BENGR timmert behoorlijk aan de weg. Zoveel energie stop je niet in iets waar je geen liefde voor hebt.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks