Deze komt 29-04 
Related topics
- View the latest post: Audiotricz & Ecstatic Ft. MERYLL - Wildest Dreams (Brennan Heart Remix)
- View the latest post: Audiotricz & Ecstatic feat. MERYLL - In Our Heads (IAH122)
- View the latest post: Ecstatic & Audiotricz ft. MERYLL - Wildest Dreams (DWX932)
- View the latest post: B-Front & Ecstatic ft. MERYLL - Soulbound (DWX1120)
- View the latest post: Ecstatic & Sogma ft. MERYLL - Fire, Blood & Stone (DWX878)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Dit is mijn TOTY so far. Wat een gruwelijke plaatsen man man man 
Zo dan, wat een fijne plaat dit! Eerste climax doet me zoals iemand voor me ook al zei aan Down Down denken, en dat vind ik in dit geval helemaal niet erg! Kom maar door met die release 
Wat is deze kerel toch goed bezig zijn. Man wat een heerlijke stijl en tracks.
Fantastisch dat hij naar Noisecontrollers 2014 stijltje trekt maar met zijn eigen twist. Wat een gemis in de scene
Fantastisch dat hij naar Noisecontrollers 2014 stijltje trekt maar met zijn eigen twist. Wat een gemis in de scene
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen 20 days ago
Heerlijke plaat.. Heerlijk dat de melodie op de vocal meespeelt! Hopelijk trekt hij deze lijn door!
Wow, wat een sound design.
Kippenvel bij de hele plaat
.
Enorm vet dit!
Kippenvel bij de hele plaat
Enorm vet dit!
-
KHardtraxxer
- 390 posts member since 2021
- last seen Nov 2025
Wat een geweldige plaat is dit zeg. Die tweede melodie, kippenvel 
Heerlijk stijltje! Ik vind de kicks van Ecstatic ook een stuk beter geworden ten opzichte van de releases een aantal jaar geleden, klinken een stuk voller
2e climax is echt bizar goed.
Prachtige plaat, word er nog steeds heel vrolijk van! Echt heel blij met deze plaat!
WAT.EEN.PLAAT
Echt bizar goed dit, wat een bak aan euforie 
Dit klinkt voor 95% als Noisecontrollers, maar dat maakt het niet minder fijn