Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 24 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Hardtraxxer
66 posts member since 2018
last seen Aug 2024
Dr Rude & Crude Intentions - Twisted (DWX965)

Label: Dirty Workz
WEB release: 13/04/2021

Tracks:
Dr Rude & Crude Intentions - Twisted

Samples:

Bron:
Image
S
Hardtraxxer
69 posts member since 2015
last seen Jul 2026
Nee. Doe maar niet.
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Svenneh wrote:Nee. Doe maar niet.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
corneelwr wrote:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Pedaalemre wrote:
corneelwr wrote:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 24 minutes ago
Verplaatst
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 24 minutes ago
Leuk plaatje wel, jammer dat de climaxkicks minder zijn.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Jammer dat de kicks in de climax echt totaal niet passen bij de rest van de plaat. Vind het maar een matige plaat.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Vind het een verassend goede plaat :loving:. Enige kleine minpunt vind ik de kicks in de eerste climax. Die vind ik er niet helemaal goed bijpassen, maar storend is het ook weer niet.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Grappig. Ik vind dit dus juist stukke beter dan menig mainstream plaat die uitkomt. Het gebrek aan samenhang tussen lead en kicks vind ik eigenlijk alleen (lichtelijk) aanwezig in de tweede climax. De eerste climax loopt volgens hetzelfde principe als de eerste climax van Ghost Stories - Inside My Head, een plaat die door vrijwel iedereen hier de hemel in wordt geprezen. Ik snap dus eerlijk gezegd het probleem niet.

Verder vind ik de lead een fijne sound hebben en de melodie ontzettend sterk. Er zit een verhaallijn in en het klopt gewoon wat je hoort. Geen overmatig gebruik van nutteloze vocalen en geen over de top tok-punch die je tegenwoordig overal hoort. Ook het hardtrance achtige sfeertje kan ik erg waarderen.

Kan aan mij liggen maar dit krijgt van mij gewoon een dikke +1 :thumbup:
K
Hardtraxxer
132 posts member since 2019
last seen 2 days ago
InfinI wrote:Grappig. Ik vind dit dus juist stukke beter dan menig mainstream plaat die uitkomt. Het gebrek aan samenhang tussen lead en kicks vind ik eigenlijk alleen (lichtelijk) aanwezig in de tweede climax. De eerste climax loopt volgens hetzelfde principe als de eerste climax van Ghost Stories - Inside My Head, een plaat die door vrijwel iedereen hier de hemel in wordt geprezen. Ik snap dus eerlijk gezegd het probleem niet.

Verder vind ik de lead een fijne sound hebben en de melodie ontzettend sterk. Er zit een verhaallijn in en het klopt gewoon wat je hoort. Geen overmatig gebruik van nutteloze vocalen en geen over de top tok-punch die je tegenwoordig overal hoort. Ook het hardtrance achtige sfeertje kan ik erg waarderen.

Kan aan mij liggen maar dit krijgt van mij gewoon een dikke +1 :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ik snap de negatieve reacties ook niet helemaal. Ik vind beide climaxen echt heerlijk. Kicks zijn ook niet echt storend.
B
Hardtraxxer
303 posts member since 2009
last seen Jul 2023
Dr Rude blijft mij toch wel verbazen, elke track is weer lekker anders en verfrissend. Als ik eerlijk ben vind ik dat toch iets spannender dan veel van de huidige dertien in een dozijn mainstream tracks.