Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2021 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dr Rude & Crude Intentions - Twisted (DWX965)

Label: Dirty Workz
WEB release: 13/04/2021

Tracks:
Dr Rude & Crude Intentions - Twisted

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 11:20 
 
Hardtraxxer

Nee. Doe maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svenneh schreef:
Nee. Doe maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2021 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Svenneh schreef:
Nee. Doe maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
corneelwr schreef:
Svenneh schreef:
Nee. Doe maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk plaatje wel, jammer dat de climaxkicks minder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer dat de kicks in de climax echt totaal niet passen bij de rest van de plaat. Vind het maar een matige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2021 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een verassend goede plaat :loving:. Enige kleine minpunt vind ik de kicks in de eerste climax. Die vind ik er niet helemaal goed bijpassen, maar storend is het ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 00:52 
 
Hardtraxx Addict

Grappig. Ik vind dit dus juist stukke beter dan menig mainstream plaat die uitkomt. Het gebrek aan samenhang tussen lead en kicks vind ik eigenlijk alleen (lichtelijk) aanwezig in de tweede climax. De eerste climax loopt volgens hetzelfde principe als de eerste climax van Ghost Stories - Inside My Head, een plaat die door vrijwel iedereen hier de hemel in wordt geprezen. Ik snap dus eerlijk gezegd het probleem niet.

Verder vind ik de lead een fijne sound hebben en de melodie ontzettend sterk. Er zit een verhaallijn in en het klopt gewoon wat je hoort. Geen overmatig gebruik van nutteloze vocalen en geen over de top tok-punch die je tegenwoordig overal hoort. Ook het hardtrance achtige sfeertje kan ik erg waarderen.

Kan aan mij liggen maar dit krijgt van mij gewoon een dikke +1 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2021 23:25 
 
Hardtraxxer

InfinI schreef:
Grappig. Ik vind dit dus juist stukke beter dan menig mainstream plaat die uitkomt. Het gebrek aan samenhang tussen lead en kicks vind ik eigenlijk alleen (lichtelijk) aanwezig in de tweede climax. De eerste climax loopt volgens hetzelfde principe als de eerste climax van Ghost Stories - Inside My Head, een plaat die door vrijwel iedereen hier de hemel in wordt geprezen. Ik snap dus eerlijk gezegd het probleem niet.

Verder vind ik de lead een fijne sound hebben en de melodie ontzettend sterk. Er zit een verhaallijn in en het klopt gewoon wat je hoort. Geen overmatig gebruik van nutteloze vocalen en geen over de top tok-punch die je tegenwoordig overal hoort. Ook het hardtrance achtige sfeertje kan ik erg waarderen.

Kan aan mij liggen maar dit krijgt van mij gewoon een dikke +1 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2021 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de negatieve reacties ook niet helemaal. Ik vind beide climaxen echt heerlijk. Kicks zijn ook niet echt storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 12:52 
 
Hardtraxxer

Dr Rude blijft mij toch wel verbazen, elke track is weer lekker anders en verfrissend. Als ik eerlijk ben vind ik dat toch iets spannender dan veel van de huidige dertien in een dozijn mainstream tracks.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle