Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
D-Charged - Disruption (SSL219)

Label: Scantraxx Silver
WEB release: 26/03/2021

Tracks:
D-Charged - Disruption

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Fijne kick in de sample :bomb: Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. D-Charged weet mij vaak wel te boeien met zijn platen.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heerlijke plaat dit zeg :D Vooral te spreken over de midintrokicks en de melodie/synth.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
wootum wrote:Heerlijke plaat dit zeg :D Vooral te spreken over de midintrokicks en de melodie/synth.
Ja en nee. Het is toch weer anders als Lullaby en mist daarom ook wat drive in de climax. Mid is wel super dik zeg :drool:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Lekkere drive in de climax. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Leuke plaat :thumbsup:
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
Wat. Een. Plaat.

D-Charged eigelijk nooit echt gevolgd maar bij nader onderzoek snap ik niet waarom deze man nog niet is opgepikt :x
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Man man man. Wat een heerlijke sounds en dat 'zeurige' vind ik hier geweldig :loving: :worship:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Cryex wrote:Wat. Een. Plaat.

D-Charged eigelijk nooit echt gevolgd maar bij nader onderzoek snap ik niet waarom deze man nog niet is opgepikt :x

D-Charged is eigenlijk zelfs één van vele talentjes die meer aandacht verdient in mijn ogen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025

Eens. Z'n sound is gewoon niet echt de trend ofzo denk ik.
Artiest
283 posts member since 2017
last seen Jul 2025
SL8492 wrote:

D-Charged is eigenlijk zelfs één van vele talentjes die meer aandacht verdient in mijn ogen.
Kijkend naar zijn discografie is er echt helemaal niks mis, het is een super moderne sound wat hij heeft. Het zou in de euforische kant van de scene ook zeker een toffe plek kunnen krijgen op de line ups. Ben hem ook gaan volgen op de social media en daar mis ik dan weer echt een mooi gelikt brand.

Denk dat we het er allemaal over eens zijn dat je brand als artiest gewoon 50% van je bekendheid is en bij D-Charged mis ik dit wel een beetje. Misschien is dit ook niet zijn doelstelling, dat is dan natuurlijk hartstikke prima. Maar kijkende naar de gehele act (los van de muziek) kan ik ergens wel inzien dat hij minder de aandacht krijgt. Aandacht die hij in mijn optiek voor de volle 100% verdient.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Lijkt idd alsof hij gewoon lekker z'n plaatjes produceert en het hem verder niet interesseert. Helaas komt hij ook al niet uit Nederland dus veel boekingen zal die niet hebben. Zo zal hij nooit echt door gaan breken.. hij kan beter gaan ghost producen voor iemand die juist weer veel doet aan zijn online profiel en toevallig ook nog in Nederland woont.
P
Artiest
28 posts member since 2020
last seen Mar 2024
Cryex wrote:
SL8492 wrote:

Kijkend naar zijn discografie is er echt helemaal niks mis, het is een super moderne sound wat hij heeft. Het zou in de euforische kant van de scene ook zeker een toffe plek kunnen krijgen op de line ups. Ben hem ook gaan volgen op de social media en daar mis ik dan weer echt een mooi gelikt brand.

Denk dat we het er allemaal over eens zijn dat je brand als artiest gewoon 50% van je bekendheid is en bij D-Charged mis ik dit wel een beetje. Misschien is dit ook niet zijn doelstelling, dat is dan natuurlijk hartstikke prima. Maar kijkende naar de gehele act (los van de muziek) kan ik ergens wel inzien dat hij minder de aandacht krijgt. Aandacht die hij in mijn optiek voor de volle 100% verdient.

Precies wat je eigelijk zegt, zn muziek is echt geweldig goed.
Maar zijn socials zijn idd niet goed. Miss geeft hij er ook niet veel om.