Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D-Charged - Disruption (SSL219)

Label: Scantraxx Silver
WEB release: 26/03/2021

Tracks:
D-Charged - Disruption

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne kick in de sample :bomb: Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. D-Charged weet mij vaak wel te boeien met zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 20:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat dit zeg :D Vooral te spreken over de midintrokicks en de melodie/synth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heerlijke plaat dit zeg :D Vooral te spreken over de midintrokicks en de melodie/synth.

Ja en nee. Het is toch weer anders als Lullaby en mist daarom ook wat drive in de climax. Mid is wel super dik zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere drive in de climax. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 12:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat. Een. Plaat.

D-Charged eigelijk nooit echt gevolgd maar bij nader onderzoek snap ik niet waarom deze man nog niet is opgepikt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Man man man. Wat een heerlijke sounds en dat 'zeurige' vind ik hier geweldig :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Wat. Een. Plaat.

D-Charged eigelijk nooit echt gevolgd maar bij nader onderzoek snap ik niet waarom deze man nog niet is opgepikt :x



D-Charged is eigenlijk zelfs één van vele talentjes die meer aandacht verdient in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Cryex schreef:
Wat. Een. Plaat.

D-Charged eigelijk nooit echt gevolgd maar bij nader onderzoek snap ik niet waarom deze man nog niet is opgepikt :x


Eens. Z'n sound is gewoon niet echt de trend ofzo denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 15:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Cryex schreef:
Wat. Een. Plaat.

D-Charged eigelijk nooit echt gevolgd maar bij nader onderzoek snap ik niet waarom deze man nog niet is opgepikt :x



D-Charged is eigenlijk zelfs één van vele talentjes die meer aandacht verdient in mijn ogen.

Kijkend naar zijn discografie is er echt helemaal niks mis, het is een super moderne sound wat hij heeft. Het zou in de euforische kant van de scene ook zeker een toffe plek kunnen krijgen op de line ups. Ben hem ook gaan volgen op de social media en daar mis ik dan weer echt een mooi gelikt brand.

Denk dat we het er allemaal over eens zijn dat je brand als artiest gewoon 50% van je bekendheid is en bij D-Charged mis ik dit wel een beetje. Misschien is dit ook niet zijn doelstelling, dat is dan natuurlijk hartstikke prima. Maar kijkende naar de gehele act (los van de muziek) kan ik ergens wel inzien dat hij minder de aandacht krijgt. Aandacht die hij in mijn optiek voor de volle 100% verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt idd alsof hij gewoon lekker z'n plaatjes produceert en het hem verder niet interesseert. Helaas komt hij ook al niet uit Nederland dus veel boekingen zal die niet hebben. Zo zal hij nooit echt door gaan breken.. hij kan beter gaan ghost producen voor iemand die juist weer veel doet aan zijn online profiel en toevallig ook nog in Nederland woont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2021 17:15 
 
Artiest

Cryex schreef:
SL8492 schreef:
Cryex schreef:
Wat. Een. Plaat.

D-Charged eigelijk nooit echt gevolgd maar bij nader onderzoek snap ik niet waarom deze man nog niet is opgepikt :x



D-Charged is eigenlijk zelfs één van vele talentjes die meer aandacht verdient in mijn ogen.

Kijkend naar zijn discografie is er echt helemaal niks mis, het is een super moderne sound wat hij heeft. Het zou in de euforische kant van de scene ook zeker een toffe plek kunnen krijgen op de line ups. Ben hem ook gaan volgen op de social media en daar mis ik dan weer echt een mooi gelikt brand.

Denk dat we het er allemaal over eens zijn dat je brand als artiest gewoon 50% van je bekendheid is en bij D-Charged mis ik dit wel een beetje. Misschien is dit ook niet zijn doelstelling, dat is dan natuurlijk hartstikke prima. Maar kijkende naar de gehele act (los van de muziek) kan ik ergens wel inzien dat hij minder de aandacht krijgt. Aandacht die hij in mijn optiek voor de volle 100% verdient.




Precies wat je eigelijk zegt, zn muziek is echt geweldig goed.
Maar zijn socials zijn idd niet goed. Miss geeft hij er ook niet veel om.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle