Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Mind Dimension - Let Me Go (SSR004)

Label: Savage Squad Recordings
WEB release: 08-10-2020

Tracks:
Mind Dimension - Let Me Go

Samples:
https://open.spotify.com/track/4rJotREqLcwxeWD0YhNaTJ

Image
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Kicks en sounddesign van Mind Dimension stellen me eigenlijk nooit teleur, maar wat is die nieuwe trend toch met alles in 2 minuten proppen? Is de aandacht anders op?
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Nightmarez wrote:Kicks en sounddesign van Mind Dimension stellen me eigenlijk nooit teleur, maar wat is die nieuwe trend toch met alles in 2 minuten proppen? Is de aandacht anders op?
Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.
Artiest
197 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Nightmarez wrote: Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.
Thanks voor de tip xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Retaliation wrote:
Nightmarez wrote: Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.
Thanks voor de tip xd
Dit is werkelijk de feedback op een plaat van me waar iemand van het label laatst mee kwam xd
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
Nightmarez wrote:Kicks en sounddesign van Mind Dimension stellen me eigenlijk nooit teleur, maar wat is die nieuwe trend toch met alles in 2 minuten proppen? Is de aandacht anders op?
Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.
Ja maar is dat de instelling waarmee die zijn productie proces ingaat denk je? Lijkt mij niet namelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
YWalen wrote:
Ja maar is dat de instelling waarmee die zijn productie proces ingaat denk je? Lijkt mij niet namelijk.
Nee ik verwacht van niet.

Maar je kan je wel voorstellen dat deze gedachte in de muziek voor de hitlijsten wel actueel is.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Weet niet echt wat ik van deze kicks moet vinden. Zal live wel echt door merg en been gaan, maar voor thuis vind ik het minder.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Dit is inderdaad echt een live-plaat denk ik ja. Zou hem zo thuis niet heel vaak opzetten, maar live zal dit gruwelijk zijn. Climaxkicks zijn wel geweldig zijn.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Zal live wel flink lomp zijn, maar vind het voor thuis echt een donders saaie plaat.
Artiest
197 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Retaliation wrote:
Thanks voor de tip xd
Dit is werkelijk de feedback op een plaat van me waar iemand van het label laatst mee kwam xd
Was een grapje he jongens :x
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Ik vind Mind Dimension steeds verder afglijden eigenlijk..
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Mijn voorkeur gaat toch uit naar zijn platen met diepe kicks als Devil's Trick, Haters, Gravity Remix en What etc. Niet mijn ding dit.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
PEPii wrote:Mijn voorkeur gaat toch uit naar zijn platen met diepe kicks als Devil's Trick, Haters, Gravity Remix en What etc. Niet mijn ding dit.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
PEPii wrote:Mijn voorkeur gaat toch uit naar zijn platen met diepe kicks als Devil's Trick, Haters, Gravity Remix en What etc. Niet mijn ding dit.