Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mind Dimension - Let Me Go (SSR004)

Label: Savage Squad Recordings
WEB release: 08-10-2020

Tracks:
Mind Dimension - Let Me Go

Samples:
https://open.spotify.com/track/4rJotREqLcwxeWD0YhNaTJ

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kicks en sounddesign van Mind Dimension stellen me eigenlijk nooit teleur, maar wat is die nieuwe trend toch met alles in 2 minuten proppen? Is de aandacht anders op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:
Kicks en sounddesign van Mind Dimension stellen me eigenlijk nooit teleur, maar wat is die nieuwe trend toch met alles in 2 minuten proppen? Is de aandacht anders op?


Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:
Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.


Thanks voor de tip xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Retaliation schreef:
Nightmarez schreef:
Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.


Thanks voor de tip xd


Dit is werkelijk de feedback op een plaat van me waar iemand van het label laatst mee kwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Nightmarez schreef:
Kicks en sounddesign van Mind Dimension stellen me eigenlijk nooit teleur, maar wat is die nieuwe trend toch met alles in 2 minuten proppen? Is de aandacht anders op?


Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.


Ja maar is dat de instelling waarmee die zijn productie proces ingaat denk je? Lijkt mij niet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Nightmarez schreef:
Kicks en sounddesign van Mind Dimension stellen me eigenlijk nooit teleur, maar wat is die nieuwe trend toch met alles in 2 minuten proppen? Is de aandacht anders op?


Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.


Ja maar is dat de instelling waarmee die zijn productie proces ingaat denk je? Lijkt mij niet namelijk.


Nee ik verwacht van niet.

Maar je kan je wel voorstellen dat deze gedachte in de muziek voor de hitlijsten wel actueel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet echt wat ik van deze kicks moet vinden. Zal live wel echt door merg en been gaan, maar voor thuis vind ik het minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 18:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad echt een live-plaat denk ik ja. Zou hem zo thuis niet heel vaak opzetten, maar live zal dit gruwelijk zijn. Climaxkicks zijn wel geweldig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 11:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zal live wel flink lomp zijn, maar vind het voor thuis echt een donders saaie plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 12:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Retaliation schreef:
Nightmarez schreef:
Over het algemeen; bij een kortere plaat is er meer kans dat ie nog een keer opnieuw wordt opgezet wat de streaming count aandikt.


Thanks voor de tip xd


Dit is werkelijk de feedback op een plaat van me waar iemand van het label laatst mee kwam xd


Was een grapje he jongens :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Mind Dimension steeds verder afglijden eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn voorkeur gaat toch uit naar zijn platen met diepe kicks als Devil's Trick, Haters, Gravity Remix en What etc. Niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar zijn platen met diepe kicks als Devil's Trick, Haters, Gravity Remix en What etc. Niet mijn ding dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Nightmarez schreef:
Kicks en sounddesign van Mind Dimension stellen me eigenlijk nooit teleur, maar wat is die nieuwe trend toch met alles in 2 minuten proppen? Is de aandacht anders op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Mijn voorkeur gaat toch uit naar zijn platen met diepe kicks als Devil's Trick, Haters, Gravity Remix en What etc. Niet mijn ding dit.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle