Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Martin Waus schreef:

Apart hè. Mensen met een andere smaak qua muziek.

Ja echt super bijzonder, maar daar gaat het nu even niet om, of wel?


Ja zeker gaat het daar wel om. Als iemand typt 'dat iemand met plezier naar deze kicks wilt luisteren ontgaat mij volledig' en 'Blijf het verbazingwekkend vinden dat deze kicks zo populair zijn' kan je mijn reactie erop verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Persoonlijk zou ik er nog meer verschillende kicks in steken. 87 ofzo. Maakt het nog meer LIT!

Jus d'anus dit. :sick:


Inderdaad echt gek dat er in een track met 7 artiesten, 7 verschillende kicks zitten. Zo onlogisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan maar niet wennen aan dat gebliep als kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 15:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
InfinI schreef:
Martin Waus schreef:
Apart hè. Mensen met een andere smaak qua muziek.

Nee gatver niet nog een :sick:


Ah weer zo een die denkt dat zijn mening een feit is. :sick:


Vind het persoonlijk ook tien keer niks, maar InfinI moet je sowieso gewoon altijd negeren, die denkt dat inderdaad.

Imo te veel kickswitches, kicks hebben we daarbij al tig keer gehoord de laatste jaren en het blijft nog steeds een feit dat resonantie in een punch niet vertaalt naar een dreun. Daardoor zijn de kicks gewoon slap omdat het niet eens meer een kick is maar een piep, het is gewoon nutteloos lawaai imo. Kijk als je er dan nog een dikke punch onder gooit zoals Chris One of Hatom wel doet dan maakt het nog wel prima. Maar dit soort resonante toks maakt een kick ronduit kut, dat anderen het vet vinden prima, dat is een smaakkwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Doe mij Strive for Domination maar. Break, Delete gedeelte en climax zijn nog wel prima, maar de rest is te chaotisch en onsamenhangend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die vocalen

Dat wordt m'n cringey filter gaan vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 22:09 
 
Hardtraxx Crew

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 11:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een godsgruwelijk lelijke en slappe kicks zitten hier weer in :sick: De enige noemenswaardige zijn die van Delete. Daarnaast vind ik de melodie en vocalen niet spannend genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar zitten de kicks van Delete precies? Als ik de kicks op 0:51 en 3:28 lekker vind, hoor ik dan ook bij de club?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 08:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Imo te veel kickswitches, kicks hebben we daarbij al tig keer gehoord de laatste jaren en het blijft nog steeds een feit dat resonantie in een punch niet vertaalt naar een dreun. Daardoor zijn de kicks gewoon slap omdat het niet eens meer een kick is maar een piep, het is gewoon nutteloos lawaai imo. Kijk als je er dan nog een dikke punch onder gooit zoals Chris One of Hatom wel doet dan maakt het nog wel prima. Maar dit soort resonante toks maakt een kick ronduit kut, dat anderen het vet vinden prima, dat is een smaakkwestie.


Perfect verwoord. Dit soort kicks is de reden dat ik de laatste tijd amper nieuwe raw hardstyle luister. Voor mijn gevoel heeft bijna iedere raw track minimaal 1 zo'n kick en ik vind ze verschrikkelijk. Meest trieste trend in hardstyle ooit. Waar zijn de tijden dat kicks hard en vol moesten zijn? Zo'n piep of tok hoort niet thuis in een kick imo en verneukt iedere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Waar zitten de kicks van Delete precies? Als ik de kicks op 0:51 en 3:28 lekker vind, hoor ik dan ook bij de club?


Helaas, de delete kicks zijn oa op 3:03.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Helaas, de delete kicks zijn oa op 3:03.

Ah, merci. Al zal ik dan nooit bij de club horen, spijtig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dikke plaat dit! :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle