P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RVAGE - Way Too Much (BLACK039)

Label: Scantraxx Black
WEB release: 19/08/2020

Tracks:
RVAGE - Way Too Much

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik dacht: eindelijk weer eens een leuke plaat van RVAGE. Kicks zijn te doen en zit echt een portie energie in die melodie. Maar dan komt die anticlimax en dat verpest de plaat voor mij, had dit nummer echt niet nodig....
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 45 minutes ago
Climax is inderdaad om te huilen, helaas.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Leuke plaat! ^^
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Dit soort vocals :loving: Tot de climax is het echt een héérlijke plaat. Anti climax is eeuwig zonde, maar vind het eigenlijk nog wel dik ook, want drive :D
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Smaken verschillen gelukkig, het eerste deel met melodie vind ik gewoon saai. Het laatste stuk is gewoon energiek met betere kicks
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
wootum wrote:Ik dacht: eindelijk weer eens een leuke plaat van RVAGE. Kicks zijn te doen en zit echt een portie energie in die melodie. Maar dan komt die anticlimax en dat verpest de plaat voor mij, had dit nummer echt niet nodig....
Helemaal hier mee eens. Die kicks in het laatste stuk zijn ook echt belabberd...Doodzonde dit.
Die melodie is echt fantastisch, ontzettende jammer dat hier geen gebruik van wordt gemaakt in de tweede climax.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Vind de kicks zeker niet belabberd maar wel zonde dat er een anti inzit. Qua vocals en melodie is het een heerlijke track.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Ik vind de mixdown wel interessant, de kicks lijken wat verder weg te liggen, maar daartegenover staat wel dat je de pads heel overheersend hoort wat eigenlijk niet zo lekker klinkt.
C
2 posts member since 2018
last seen Sep 2025
Had meer in gezeten. Vocal en en sfeer vind ik echt prima, maar hele nummer komt te gehaast over. Tweede climax is zonde, was beter geweest als die de melodie terug had laten komen imo. Prima plaat verder :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
wootum wrote:Ik dacht: eindelijk weer eens een leuke plaat van RVAGE. Kicks zijn te doen en zit echt een portie energie in die melodie. Maar dan komt die anticlimax en dat verpest de plaat voor mij, had dit nummer echt niet nodig....
Dit nummer pas ondekt, echt heerlijk :loving: Tot de anti... :sick:
Daarom maar zelf wezen knippen en plakken en nu een fijne edit met 2x de melodie :love:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
hurricane wrote:
Daarom maar zelf wezen knippen en plakken en nu een fijne edit met 2x de melodie :love:
kan je voor mij een edit maken met twee x de anti erin :P
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Martin Waus wrote:
hurricane wrote:
kan je voor mij een edit maken met twee x de anti erin :P
heiligschennis :nono: