Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

RVAGE - Way Too Much (BLACK039)

Label: Scantraxx Black
WEB release: 19/08/2020

Tracks:
RVAGE - Way Too Much

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 12:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik dacht: eindelijk weer eens een leuke plaat van RVAGE. Kicks zijn te doen en zit echt een portie energie in die melodie. Maar dan komt die anticlimax en dat verpest de plaat voor mij, had dit nummer echt niet nodig....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax is inderdaad om te huilen, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2020 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 21:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit soort vocals :loving: Tot de climax is het echt een héérlijke plaat. Anti climax is eeuwig zonde, maar vind het eigenlijk nog wel dik ook, want drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Smaken verschillen gelukkig, het eerste deel met melodie vind ik gewoon saai. Het laatste stuk is gewoon energiek met betere kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik dacht: eindelijk weer eens een leuke plaat van RVAGE. Kicks zijn te doen en zit echt een portie energie in die melodie. Maar dan komt die anticlimax en dat verpest de plaat voor mij, had dit nummer echt niet nodig....

Helemaal hier mee eens. Die kicks in het laatste stuk zijn ook echt belabberd...Doodzonde dit.
Die melodie is echt fantastisch, ontzettende jammer dat hier geen gebruik van wordt gemaakt in de tweede climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de kicks zeker niet belabberd maar wel zonde dat er een anti inzit. Qua vocals en melodie is het een heerlijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind de mixdown wel interessant, de kicks lijken wat verder weg te liggen, maar daartegenover staat wel dat je de pads heel overheersend hoort wat eigenlijk niet zo lekker klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2020 22:57 
 
Hardtraxx Newbie

Had meer in gezeten. Vocal en en sfeer vind ik echt prima, maar hele nummer komt te gehaast over. Tweede climax is zonde, was beter geweest als die de melodie terug had laten komen imo. Prima plaat verder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik dacht: eindelijk weer eens een leuke plaat van RVAGE. Kicks zijn te doen en zit echt een portie energie in die melodie. Maar dan komt die anticlimax en dat verpest de plaat voor mij, had dit nummer echt niet nodig....

Dit nummer pas ondekt, echt heerlijk :loving: Tot de anti... :sick:
Daarom maar zelf wezen knippen en plakken en nu een fijne edit met 2x de melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
wootum schreef:
Ik dacht: eindelijk weer eens een leuke plaat van RVAGE. Kicks zijn te doen en zit echt een portie energie in die melodie. Maar dan komt die anticlimax en dat verpest de plaat voor mij, had dit nummer echt niet nodig....

Dit nummer pas ondekt, echt heerlijk :loving: Tot de anti... :sick:
Daarom maar zelf wezen knippen en plakken en nu een fijne edit met 2x de melodie :love:


kan je voor mij een edit maken met twee x de anti erin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
hurricane schreef:
wootum schreef:
Ik dacht: eindelijk weer eens een leuke plaat van RVAGE. Kicks zijn te doen en zit echt een portie energie in die melodie. Maar dan komt die anticlimax en dat verpest de plaat voor mij, had dit nummer echt niet nodig....

Dit nummer pas ondekt, echt heerlijk :loving: Tot de anti... :sick:
Daarom maar zelf wezen knippen en plakken en nu een fijne edit met 2x de melodie :love:


kan je voor mij een edit maken met twee x de anti erin :P

heiligschennis :nono:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle