lekker setje 
Echt een dwaas, zeker als je dit setje luistert, zo lastig dat hij er steeds tussen komt, we weten ook wel dat Headhunterz draait hoor kloot.
Soundman dit dat, the man we love to call, put your pedal to the metal.. Villain is gewoon één grote idioot die eens moet leren zn waffel te houden.Spablauw wrote:Best goede set, spijt dat we toen naar de hangar zijn gegaan eigenlijk. Alleen die MC Villain is diep triest. Zaterdag op Sunset festival had hij weer een nieuwe hoor, ik heb wel 50 keer 'Put your pedal to the medal' gehoord.
Echt een dwaas, zeker als je dit setje luistert, zo lastig dat hij er steeds tussen komt, we weten ook wel dat Headhunterz draait hoor kloot.
lol u madAnaloxx wrote:Die MC Villain die constant moet vertellen dat Mr. Heady the number 1 hardstyle DJ ter wereld is.. om misselijk van te worden _0_
Of MC's gewoon verbieden op eender welk feest... godsgruwelijk irritant, ik kom voor de muziek niet om naar het geblater van een of ander - opgeblazen van zelfvertrouwen - mannetje luisteren.emmerick wrote:Ja een MC die niks zegt, logisch man
HahaWildstylerz wrote:lol u madAnaloxx wrote:Die MC Villain die constant moet vertellen dat Mr. Heady the number 1 hardstyle DJ ter wereld is.. om misselijk van te worden _0_? vind villain ook grots gruwelijk irritant geef mij dan nog eerder dv8
je vergeet "Headhunterz, what you got for me?" en "eeeeeeeeuuuu"Svennn wrote:Soundman dit dat, the man we love to call, put your pedal to the metal.. Villain is gewoon één grote idioot die eens moet leren zn waffel te houden.Spablauw wrote:Best goede set, spijt dat we toen naar de hangar zijn gegaan eigenlijk. Alleen die MC Villain is diep triest. Zaterdag op Sunset festival had hij weer een nieuwe hoor, ik heb wel 50 keer 'Put your pedal to the medal' gehoord.
Setje van Heady was wel verassend fijn
Martin Waus wrote:Wat een set was dit.
Heb precies hetzelfde, heerlijk setje!Uberhout wrote:Deze set is destijds aan mij voorbij gegaan, maar teeering wat een set.