Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
lekker setje :D
S
Best goede set, spijt dat we toen naar de hangar zijn gegaan eigenlijk. Alleen die MC Villain is diep triest. Zaterdag op Sunset festival had hij weer een nieuwe hoor, ik heb wel 50 keer 'Put your pedal to the medal' gehoord :sick: .
Echt een dwaas, zeker als je dit setje luistert, zo lastig dat hij er steeds tussen komt, we weten ook wel dat Headhunterz draait hoor kloot.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Spablauw wrote:Best goede set, spijt dat we toen naar de hangar zijn gegaan eigenlijk. Alleen die MC Villain is diep triest. Zaterdag op Sunset festival had hij weer een nieuwe hoor, ik heb wel 50 keer 'Put your pedal to the medal' gehoord :sick: .
Echt een dwaas, zeker als je dit setje luistert, zo lastig dat hij er steeds tussen komt, we weten ook wel dat Headhunterz draait hoor kloot.
Soundman dit dat, the man we love to call, put your pedal to the metal.. Villain is gewoon één grote idioot die eens moet leren zn waffel te houden.

Setje van Heady was wel verassend fijn :)
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Verrassende Lijst..

Lekker :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Respect voor Headhunterz dat hij af en toe anders durft te draaien dan de andere 'grote' namen als een Frontliner en DBSTF. Setje gaat mee!
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Ja een MC die niks zegt, logisch man
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Die MC Villain die constant moet vertellen dat Mr. Heady the number 1 hardstyle DJ ter wereld is.. om misselijk van te worden _0_
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Analoxx wrote:Die MC Villain die constant moet vertellen dat Mr. Heady the number 1 hardstyle DJ ter wereld is.. om misselijk van te worden _0_
lol u mad :P ? vind villain ook grots gruwelijk irritant geef mij dan nog eerder dv8 :x
S
emmerick wrote:Ja een MC die niks zegt, logisch man
Of MC's gewoon verbieden op eender welk feest... godsgruwelijk irritant, ik kom voor de muziek niet om naar het geblater van een of ander - opgeblazen van zelfvertrouwen - mannetje luisteren.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Was een heerlijk setje toen :drool: Persoonlijk vind ik een mc wel wat toevoegen ;) Als het publiek wat inkakt weten ze de boel wel weer op te zwepen
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wildstylerz wrote:
Analoxx wrote:Die MC Villain die constant moet vertellen dat Mr. Heady the number 1 hardstyle DJ ter wereld is.. om misselijk van te worden _0_
lol u mad :P ? vind villain ook grots gruwelijk irritant geef mij dan nog eerder dv8 :x
Haha :P een keertje is niet zo erg, maar heb nu al in meerde setjes dit voorbij horen komen! een keer houd het ook op >.<
Doe mij maar mooi MC Da Syndrome! Lekker energiek, niet teveel onzin lullen en hele goede interactie met het publiek altijd! :)
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Heerlijk setje, jammer van een aantal plaatjes maar wel lekker gevarieerd en verrassend. Zien we niet vaak bij grote mainstream artiesten. Opbouw had iets beter gekund, Sound Of The Thunder na Chemical lijkt me niet heel logisch :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Svennn wrote:
Spablauw wrote:Best goede set, spijt dat we toen naar de hangar zijn gegaan eigenlijk. Alleen die MC Villain is diep triest. Zaterdag op Sunset festival had hij weer een nieuwe hoor, ik heb wel 50 keer 'Put your pedal to the medal' gehoord :sick: .
Soundman dit dat, the man we love to call, put your pedal to the metal.. Villain is gewoon één grote idioot die eens moet leren zn waffel te houden.

Setje van Heady was wel verassend fijn :)
je vergeet "Headhunterz, what you got for me?" en "eeeeeeeeuuuu"
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Bazenset is dit toch zeg. :clap:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Oeh deze ga ik ook weer eens een keer luisteren ^^
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wat een set was dit. Bumpje :bomb:
Last edited by Martin Waus on 02 Sep 2020 14:33, edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Gvd dit was zo vet, de set i.c.m. de sfeer en het terrein daar in het donker.

Wil terug naar deze tijden :cry:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Martin Waus wrote:Wat een set was dit. :bomb:
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 8 days ago
Als ik dit zo terugluister en Villain af en toe hoor schreeuwen.. zijn 'teksten' zijn in de afgelopen 8 jaar echt niks veranderd.. xd

Wel een hele dikke set! :drool:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Deze set is destijds aan mij voorbij gegaan, maar teeering wat een set. :surrender:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Uberhout wrote:Deze set is destijds aan mij voorbij gegaan, maar teeering wat een set. :surrender:
Heb precies hetzelfde, heerlijk setje!
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Pff ik krijg een bak nostalgie en chickenskin als ik dit luister. Wat was Q-Base toch altijd magisch :( :love:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Na al die carona ellende voelt dit nog langer geleden dan dat t al is -.-
Heerlijk setje nog steeds :$ jammer dat Q hier geen videosetje van heeft gemaakt