Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

lekker setje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:00 
 

Best goede set, spijt dat we toen naar de hangar zijn gegaan eigenlijk. Alleen die MC Villain is diep triest. Zaterdag op Sunset festival had hij weer een nieuwe hoor, ik heb wel 50 keer 'Put your pedal to the medal' gehoord :sick: .
Echt een dwaas, zeker als je dit setje luistert, zo lastig dat hij er steeds tussen komt, we weten ook wel dat Headhunterz draait hoor kloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:26 
 
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Best goede set, spijt dat we toen naar de hangar zijn gegaan eigenlijk. Alleen die MC Villain is diep triest. Zaterdag op Sunset festival had hij weer een nieuwe hoor, ik heb wel 50 keer 'Put your pedal to the medal' gehoord :sick: .
Echt een dwaas, zeker als je dit setje luistert, zo lastig dat hij er steeds tussen komt, we weten ook wel dat Headhunterz draait hoor kloot.

Soundman dit dat, the man we love to call, put your pedal to the metal.. Villain is gewoon één grote idioot die eens moet leren zn waffel te houden.

Setje van Heady was wel verassend fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verrassende Lijst..

Lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Respect voor Headhunterz dat hij af en toe anders durft te draaien dan de andere 'grote' namen als een Frontliner en DBSTF. Setje gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Ja een MC die niks zegt, logisch man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Die MC Villain die constant moet vertellen dat Mr. Heady the number 1 hardstyle DJ ter wereld is.. om misselijk van te worden _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Die MC Villain die constant moet vertellen dat Mr. Heady the number 1 hardstyle DJ ter wereld is.. om misselijk van te worden _0_


lol u mad :P ? vind villain ook grots gruwelijk irritant geef mij dan nog eerder dv8 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 18:01 
 

emmerick schreef:
Ja een MC die niks zegt, logisch man

Of MC's gewoon verbieden op eender welk feest... godsgruwelijk irritant, ik kom voor de muziek niet om naar het geblater van een of ander - opgeblazen van zelfvertrouwen - mannetje luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een heerlijk setje toen :drool: Persoonlijk vind ik een mc wel wat toevoegen ;) Als het publiek wat inkakt weten ze de boel wel weer op te zwepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
Analoxx schreef:
Die MC Villain die constant moet vertellen dat Mr. Heady the number 1 hardstyle DJ ter wereld is.. om misselijk van te worden _0_


lol u mad :P ? vind villain ook grots gruwelijk irritant geef mij dan nog eerder dv8 :x


Haha :P een keertje is niet zo erg, maar heb nu al in meerde setjes dit voorbij horen komen! een keer houd het ook op >.<
Doe mij maar mooi MC Da Syndrome! Lekker energiek, niet teveel onzin lullen en hele goede interactie met het publiek altijd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk setje, jammer van een aantal plaatjes maar wel lekker gevarieerd en verrassend. Zien we niet vaak bij grote mainstream artiesten. Opbouw had iets beter gekund, Sound Of The Thunder na Chemical lijkt me niet heel logisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Spablauw schreef:
Best goede set, spijt dat we toen naar de hangar zijn gegaan eigenlijk. Alleen die MC Villain is diep triest. Zaterdag op Sunset festival had hij weer een nieuwe hoor, ik heb wel 50 keer 'Put your pedal to the medal' gehoord :sick: .
Echt een dwaas, zeker als je dit setje luistert, zo lastig dat hij er steeds tussen komt, we weten ook wel dat Headhunterz draait hoor kloot.

Soundman dit dat, the man we love to call, put your pedal to the metal.. Villain is gewoon één grote idioot die eens moet leren zn waffel te houden.

Setje van Heady was wel verassend fijn :)


je vergeet "Headhunterz, what you got for me?" en "eeeeeeeeuuuu"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bazenset is dit toch zeg. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh deze ga ik ook weer eens een keer luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een set was dit. Bumpje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 13:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gvd dit was zo vet, de set i.c.m. de sfeer en het terrein daar in het donker.

Wil terug naar deze tijden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Wat een set was dit. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik dit zo terugluister en Villain af en toe hoor schreeuwen.. zijn 'teksten' zijn in de afgelopen 8 jaar echt niks veranderd.. xd

Wel een hele dikke set! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Deze set is destijds aan mij voorbij gegaan, maar teeering wat een set. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Deze set is destijds aan mij voorbij gegaan, maar teeering wat een set. :surrender:

Heb precies hetzelfde, heerlijk setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff ik krijg een bak nostalgie en chickenskin als ik dit luister. Wat was Q-Base toch altijd magisch :( :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na al die carona ellende voelt dit nog langer geleden dan dat t al is -.-
Heerlijk setje nog steeds :$ jammer dat Q hier geen videosetje van heeft gemaakt
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle