Had dus in de Defqon eindshow gezeten.
Één van de beste tracks van het jaar en vind deze persoonlijk ook nog een stuk vetter dan The Edge.
Dit dus!RvD wrote:Een Rebelion track in de endshow van Defqon was in 2018 zo'n beetje mijn grootste endshow nachtmerrie geweest.
Complimenten voor hoe hun sound aan het veranderen/verbeteren is!
Amen. Hier sluit ik mij volledig bij aan.RvD wrote:Een Rebelion track in de endshow van Defqon was in 2018 zo'n beetje mijn grootste endshow nachtmerrie geweest.
Complimenten voor hoe hun sound aan het veranderen/verbeteren is!
Enige waar ik me ook aan stoor, verder wel echt een heerlijk fris en zomers plaatje. Fijne kicks ook, passen er goed bij.Magnetron wrote:Megaaaaa![]()
MAAAAAAAR WAAAAAAAAAAROM moet dit nu weer op 160 bpm
Hier helemaal mee eens. Met andere kicks had ik deze wellicht zelfs beter gevonden dan The Edge.wootum wrote:Wat een ontzettend fijn stijltje is dit tochWel hadden de kicks iets krachtiger mogen zijn.
Heerlijk, net zoals bij The Edge.Chroman wrote:Die schreeuwen van Micah door de climaxen heen, zo goed
The Edge vind je niet vet?Martin Waus wrote:De eerste euforische rebelion plaat die ik vet vindhet bpm had in deze wel minder gemogen
Gaat wel maar die melodie spreekt mij minder aan dan deze.Rowanyt1309 wrote:The Edge vind je niet vet?Martin Waus wrote:De eerste euforische rebelion plaat die ik vet vindhet bpm had in deze wel minder gemogen