Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Had dus in de Defqon eindshow gezeten.

Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Pff dat was wel een perfecte combi geweest tussen kippenvel en nog even knallen :cry:

Één van de beste tracks van het jaar en vind deze persoonlijk ook nog een stuk vetter dan The Edge.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Wauw dat had ik graag mee willen maken.. zonde :cry:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Een Rebelion track in de endshow van Defqon was in 2018 zo'n beetje mijn grootste endshow nachtmerrie geweest.
Complimenten voor hoe hun sound aan het veranderen/verbeteren is!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RvD wrote:Een Rebelion track in de endshow van Defqon was in 2018 zo'n beetje mijn grootste endshow nachtmerrie geweest.
Dit dus!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
RvD wrote:Een Rebelion track in de endshow van Defqon was in 2018 zo'n beetje mijn grootste endshow nachtmerrie geweest.
Amen. Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2019
last seen Jun 2020
Ik vind het totaal niet erg al Rebelion meer platen gaat releasen in dit stijltje, dat is ze wederom weer goed gelukt. Wat mij wel tegenvalt zijn de best slappe kicks die onder een toch wel heel vette melodie staan. Misschien dat ik er vaker naar moet luisteren, maar voor nu komt het (voor mij) niet in de buurt van The Edge en Dusk till dawn.

thank you for listening to my ted talk
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen 25 days ago
Heerlijke track dit! Past indd mooi in het straatje van the edge en dusk till dawn! Totaal iets anders dan hun Overdose setjes! Wat ik ook wel erg vet vind!
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Dit stijltje van Rebelion bevalt me heel goed, alleen zonde dat er een beetje krachteloze kicks onder zitten. Worden volledig weggedrukt door de melodie, vind wat dat betreft The Edge toch een stuk beter.

Ook goed om te zien dat deze gasten wel de potentie hebben om goede sfeervolle tracks te maken, maar door hun fanbase vaak beperkt lijken te worden tot de harder = beter formule.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 22 minutes ago
Wat een goeie plaat weer dit joh :worship: :loving:. Vind die vocals van Micah Martin ook heel goed passen bij Hardstyle muziek :D
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Sterke plaat! Vocals vind ik ook een heerlijke sfeer meegeven. Rebelion is goed bezig. :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Wat een ontzettend fijn stijltje is dit toch :loving: Wel hadden de kicks iets krachtiger mogen zijn.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Niet gedacht dat deze woorden ooit mijn mond zouden komen, maar tering wat een lekkere plaat van Rebelion.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Megaaaaa :loving: :worship: MAAAAAAAR WAAAAAAAAAAROM moet dit nu weer op 160 bpm :/
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Echt. Petje af voor deze heren. Keiharde tracks maken, maar ook heerlijke euforische tracks kunnen maken. Had nooit verwacht dat ik het zou kunnen zeggen over Rebelion, maar ze worden steeds interessanter. :drool:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Magnetron wrote:Megaaaaa :loving: :worship: MAAAAAAAR WAAAAAAAAAAROM moet dit nu weer op 160 bpm :/
Enige waar ik me ook aan stoor, verder wel echt een heerlijk fris en zomers plaatje. Fijne kicks ook, passen er goed bij.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
wootum wrote:Wat een ontzettend fijn stijltje is dit toch :loving: Wel hadden de kicks iets krachtiger mogen zijn.
Hier helemaal mee eens. Met andere kicks had ik deze wellicht zelfs beter gevonden dan The Edge.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 42 minutes ago
Die schreeuwen van Micah door de climaxen heen, zo goed :loving:
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Chroman wrote:Die schreeuwen van Micah door de climaxen heen, zo goed :loving:
Heerlijk, net zoals bij The Edge. :loving:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
De eerste euforische rebelion plaat die ik vet vind :thumbsup: het bpm had in deze wel minder gemogen
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Martin Waus wrote:De eerste euforische rebelion plaat die ik vet vind :thumbsup: het bpm had in deze wel minder gemogen
The Edge vind je niet vet?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Supper toffe plaat beetje het sfeertje van Bring it on :worship:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Rowanyt1309 wrote:
Martin Waus wrote:De eerste euforische rebelion plaat die ik vet vind :thumbsup: het bpm had in deze wel minder gemogen
The Edge vind je niet vet?
Gaat wel maar die melodie spreekt mij minder aan dan deze.
Deze hoor ik 1 keer en heb gelijk het gevoel los te willen gaan, zou op een
feest dus ook gebeuren