Hardtraxxer
90 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Puur goud dit.. :worship:
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 13 days ago
Hele vette EP!

Had zelf graag de kicks in de climaxes net een tandje steviger gezien. Maar ik kan er mee leven, haha!
The Cure heeft echt zo'n oude TNT -achtige reverse bass. Double Dutch Darkies vibeje krijg ik er van :P

Ik vind Supernova wel echt te veel lijken op It Must Be (van Zatox/Max Enforcer), het lijkt wel alsof dezelfde project file of soundbank is gebruikt. Maar dit kan ook aan mij liggen... ben ik de enige daarin? :D
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Mystic wrote:Ik vind Supernova wel echt te veel lijken op It Must Be (van Zatox/Max Enforcer), het lijkt wel alsof dezelfde project file of soundbank is gebruikt. Maar dit kan ook aan mij liggen... ben ik de enige daarin? :D
Nee zeker niet ;)
DonnyD wrote:Pff heb het filmpje echt al zovaak bekeken en kicks in 3 en de melodie in 4 :surrender: Kreeg bij 4 gewoon kippenvel! Beetje "It Must Be" achtig wat ik nog steeds een prachtplaat vind! Lang niet zo gehyped geweest voor een release! :yay:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ik vind Go Psycho het minst, maar voor de rest echt een top EP :worship:
Hardtraxxer
last seen 13 days ago
Haha, oke. Gelukkig.
Vind het overigens niet zo erg hoor, maar het valt wel een beetje op! :D
Last edited by Mystic on 07 May 2020 00:35, edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Mystic wrote:Ik vind Supernova wel echt te veel lijken op It Must Be (van Zatox/Max Enforcer), het lijkt wel alsof dezelfde project file of soundbank is gebruikt. Maar dit kan ook aan mij liggen... ben ik de enige daarin? :D
Nee zeker niet. Kicks lijken rechtstreeks van Zatox te zijn overgenomen. Zijn precies die kicks waar hij rond 2012 mee de mist in ging. Is toch wel een minpunt van de plaat ook moet ik zeggen (Supernova dus). Iets te hol met een best wel lelijke pitch. Maargoed het is lastig om te klagen over een EP die in zijn geheel gewoon dik in orde is.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Take Me Higher heel vet! Maar geen extended versions, wat is deze?
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Wauw, alle 4 echt ontzettend vet zeg!! :love:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Revolting Against wrote:Take Me Higher heel vet! Maar geen extended versions, wat is deze?
I’ll do them this week. I write the radio/spotify versions first, to me they are the original mixes and are the ones I personally use to DJ with. However people can send me proof of purchase from whatever platform, and I’ll email you links to download those DJ versions for free. This way people are only buying the EP once.
:/
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Dan gaan we de beste man maar eens een declaratie bonnetje sturen :cool:
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Geef hem geen ongelijk, hij kan mooi wat extra bij verdienen aan deze pareltjes aangezien hij toch voorlopig geen boekingen meer heeft :D
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Had ie sowieso al weinig, helaas
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
InfinI wrote:
Nee zeker niet. Kicks lijken rechtstreeks van Zatox te zijn overgenomen. Zijn precies die kicks waar hij rond 2012 mee de mist in ging. Is toch wel een minpunt van de plaat ook moet ik zeggen (Supernova dus). Iets te hol met een best wel lelijke pitch. Maargoed het is lastig om te klagen over een EP die in zijn geheel gewoon dik in orde is.

Je bedoelt Blutonium Boy

View on YouTube

De intro van Go Psycho is ook een directe kopie van een andere plaat. Josh & Wesz komt in me op, kan iemand hem plaatsen?
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Ik denk dat jij Zatox - Irreplacable bedoelt, daar lijkt die intro/mid heel erg op maar dan een paar keys lager.
View on YouTube
Hardtraxxer
last seen 13 days ago
Mark With A Tarrel wrote: Je bedoelt Blutonium Boy

View on YouTube
Lol
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Jezus wat heb ik dit stijltje gemist :worship: Dit is precies het soort hardstyle waardoor ik ooit zo'n fan van dit genre ben geworden!
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Jeeeeezus wat vet! Alle 4 de previews op hun eigen manier. Supernova wel een beetje een rip-off van die Zatox kick idd, maar dat doet weinig af aan de plaat verder imo.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Pannenkoek wrote:Jezus wat heb ik dit stijltje gemist :worship: Dit is precies het soort hardstyle waardoor ik ooit zo'n fan van dit genre ben geworden!
Amen!!

Thanks Cro voor de tip! :thumbsup: Wat heb ik dit soort platen gemist zeg! IJzersterke EP! :worship:
Hardtraxxer
127 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
InfinI wrote:

Je bedoelt Blutonium Boy

View on YouTube

De intro van Go Psycho is ook een directe kopie van een andere plaat. Josh & Wesz komt in me op, kan iemand hem plaatsen?
Deze denk ik, ook Zatox.

View on YouTube