Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Puur goud dit.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 10:14 
 
Hardtraxxer

Hele vette EP!

Had zelf graag de kicks in de climaxes net een tandje steviger gezien. Maar ik kan er mee leven, haha!
The Cure heeft echt zo'n oude TNT -achtige reverse bass. Double Dutch Darkies vibeje krijg ik er van :P

Ik vind Supernova wel echt te veel lijken op It Must Be (van Zatox/Max Enforcer), het lijkt wel alsof dezelfde project file of soundbank is gebruikt. Maar dit kan ook aan mij liggen... ben ik de enige daarin? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mystic schreef:
Ik vind Supernova wel echt te veel lijken op It Must Be (van Zatox/Max Enforcer), het lijkt wel alsof dezelfde project file of soundbank is gebruikt. Maar dit kan ook aan mij liggen... ben ik de enige daarin? :D


Nee zeker niet ;)

DonnyD schreef:
Pff heb het filmpje echt al zovaak bekeken en kicks in 3 en de melodie in 4 :surrender: Kreeg bij 4 gewoon kippenvel! Beetje "It Must Be" achtig wat ik nog steeds een prachtplaat vind! Lang niet zo gehyped geweest voor een release! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 11:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind Go Psycho het minst, maar voor de rest echt een top EP :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 11:35 
 
Hardtraxxer

Haha, oke. Gelukkig.
Vind het overigens niet zo erg hoor, maar het valt wel een beetje op! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 12:18 
 
Hardtraxx Addict

Mystic schreef:
Ik vind Supernova wel echt te veel lijken op It Must Be (van Zatox/Max Enforcer), het lijkt wel alsof dezelfde project file of soundbank is gebruikt. Maar dit kan ook aan mij liggen... ben ik de enige daarin? :D

Nee zeker niet. Kicks lijken rechtstreeks van Zatox te zijn overgenomen. Zijn precies die kicks waar hij rond 2012 mee de mist in ging. Is toch wel een minpunt van de plaat ook moet ik zeggen (Supernova dus). Iets te hol met een best wel lelijke pitch. Maargoed het is lastig om te klagen over een EP die in zijn geheel gewoon dik in orde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Take Me Higher heel vet! Maar geen extended versions, wat is deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw, alle 4 echt ontzettend vet zeg!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Take Me Higher heel vet! Maar geen extended versions, wat is deze?


Citaat:
I’ll do them this week. I write the radio/spotify versions first, to me they are the original mixes and are the ones I personally use to DJ with. However people can send me proof of purchase from whatever platform, and I’ll email you links to download those DJ versions for free. This way people are only buying the EP once.


:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan gaan we de beste man maar eens een declaratie bonnetje sturen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geef hem geen ongelijk, hij kan mooi wat extra bij verdienen aan deze pareltjes aangezien hij toch voorlopig geen boekingen meer heeft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had ie sowieso al weinig, helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Mystic schreef:
Ik vind Supernova wel echt te veel lijken op It Must Be (van Zatox/Max Enforcer), het lijkt wel alsof dezelfde project file of soundbank is gebruikt. Maar dit kan ook aan mij liggen... ben ik de enige daarin? :D

Nee zeker niet. Kicks lijken rechtstreeks van Zatox te zijn overgenomen. Zijn precies die kicks waar hij rond 2012 mee de mist in ging. Is toch wel een minpunt van de plaat ook moet ik zeggen (Supernova dus). Iets te hol met een best wel lelijke pitch. Maargoed het is lastig om te klagen over een EP die in zijn geheel gewoon dik in orde is.



Je bedoelt Blutonium Boy




De intro van Go Psycho is ook een directe kopie van een andere plaat. Josh & Wesz komt in me op, kan iemand hem plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat jij Zatox - Irreplacable bedoelt, daar lijkt die intro/mid heel erg op maar dan een paar keys lager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 00:39 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Je bedoelt Blutonium Boy



Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus wat heb ik dit stijltje gemist :worship: Dit is precies het soort hardstyle waardoor ik ooit zo'n fan van dit genre ben geworden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeeezus wat vet! Alle 4 de previews op hun eigen manier. Supernova wel een beetje een rip-off van die Zatox kick idd, maar dat doet weinig af aan de plaat verder imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Jezus wat heb ik dit stijltje gemist :worship: Dit is precies het soort hardstyle waardoor ik ooit zo'n fan van dit genre ben geworden!


Amen!!

Thanks Cro voor de tip! :thumbsup: Wat heb ik dit soort platen gemist zeg! IJzersterke EP! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
InfinI schreef:
Mystic schreef:
Ik vind Supernova wel echt te veel lijken op It Must Be (van Zatox/Max Enforcer), het lijkt wel alsof dezelfde project file of soundbank is gebruikt. Maar dit kan ook aan mij liggen... ben ik de enige daarin? :D

Nee zeker niet. Kicks lijken rechtstreeks van Zatox te zijn overgenomen. Zijn precies die kicks waar hij rond 2012 mee de mist in ging. Is toch wel een minpunt van de plaat ook moet ik zeggen (Supernova dus). Iets te hol met een best wel lelijke pitch. Maargoed het is lastig om te klagen over een EP die in zijn geheel gewoon dik in orde is.



Je bedoelt Blutonium Boy




De intro van Go Psycho is ook een directe kopie van een andere plaat. Josh & Wesz komt in me op, kan iemand hem plaatsen?


Deze denk ik, ook Zatox.

https://www.youtube.com/watch?v=xBa3VTd5Pds
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle