Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
Snap niet echt waar je deze conclusies uit trekt, behalve uit het feit dat hij in alles vrij expressief is. Jammer dat er gelijk negatief naar gekeken wordt, lekker Nederlands weer. Volgens mij is hij juist de artiest die hij is omdat hij zijn gevoel zo bizar goed in muziek kan stoppen. Daardoor waardeer ik het eigenlijk juist.

Idd kan me hier wel in vinden. Tracks als Hunter & Prey zouden niet bestaan zonder zn eigen gevoel in de muziek te stoppen. En daar ben ik zelf erg blij mee want het klinkt allemaal fantastisch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idem ditto, echt een moker dikke set! Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken :)
Wel jammer dat het er op lijkt dat Hard with Style nou echt dood en begraven is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Waar ik mijn conclusies op baseer staat er toch? Alles word ook als het om hem gaat extra belicht in alles wat hij doet ...

Waarom denk jij dat hij echt zo is? Beetje hetzelfde...

DisAster schreef:
lekker Nederlands weer


Ben je dan niet hetzelfde? :huh: Maar je mag dat vinden hoor, dat was gewoon mijn ongezouten mening :) Ik vind het gewoon wat té

Het verleggen van de bewijslast helpt niet bij het onderbouwen van jouw mening. Als je naast je Nederlandse onderbuik gevoel dat het overdreven is (wat ik overigens ook heb bij HHZ), maar voor de rest geen enkele bewijslast hebt, hoe kun je er dan vanuit gaan dat hij niet echt zo is? Dan staat je argument net zo sterk als iemand die vindt dat hij wel echt overkomt.

Ik vind de vergelijking met 'Amerikaanse taferelen' ook raar. Wat is hier 'Amerikaans' aan? Is dat slecht dan? Moet een artiest altijd Nederlands nuchter in het leven staan? Is Nederlands nuchter misschien niet een beetje té?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken :)

Vooral dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Waar ik mijn conclusies op baseer staat er toch? Alles word ook als het om hem gaat extra belicht in alles wat hij doet ...

Waarom denk jij dat hij echt zo is? Beetje hetzelfde...

Ben je dan niet hetzelfde? :huh: Maar je mag dat vinden hoor, dat was gewoon mijn ongezouten mening :) Ik vind het gewoon wat té


Omdat de combinatie van erg, maar wel oprecht, expressief zijn en muziek maken waar overduidelijk heel veel gevoel in gestopt is mij een beter argument lijkt dan slechts het gevoel hebben dat het 'fake' is. Kunstenaars hebben vaker de twee hierboven genoemde eigenschappen, die gaan toch wel hand in hand.

Verder zou het er dus gewoon op aan komen of het je aanstaat als een artiest gevoel toont of niet, dat is dan weer een mening. En mijns inziens is het typisch Nederlands dat niet te kunnen waarderen, wat ik vaak toch best kortzichtig vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb mijn ding gezegd, thats all. ik blijf bij mijn mening (als ik die überhaupt nog mag hebben?)

OT: die DBSTF & Isaac blijven altijd tof spul produceren zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ben echt zo blij met de scene (qua muziek) op dit moment. De grote 4 zijn ook echt op het top van hun kunnen weer :loving:


Ben benieuwd wie jij met grote 4 bedoeld?

Hhz, Wsz en DBSTF? (naar mijn inziens iig wel :drool: )

Ziek lekkere set btw, en heerlijke kwaliteit, Qdance Qonnect eat your heart out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat hij HHZ, WSZ, NC en DBSTF bedoelt maarja kan ook gewoon mijn smaak zijn dat ik denk dat dit ze zijn :P Misschien bedoelt hij wel hele andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee die vier inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nee die vier inderdaad.

Grappig ik vind daarvan alleen DBSTF nog echt tof spul maken, die andere zijn me teveel 13/12

Namen die er echt ver bovenuit blijven steken hedendaags zijn B-Front, MYST en E-Force :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz neigt nu op Insta wel naar deze opzet thuis vaker te gebruiken om nieuwe muziek te releasen :thumbsup: Eens in de 2 of 3 maanden zo'n setje zou wel erg lekker zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
wootum schreef:
Nee die vier inderdaad.

Grappig ik vind daarvan alleen DBSTF nog echt tof spul maken, die andere zijn me teveel 13/12

Namen die er echt ver bovenuit blijven steken hedendaags zijn B-Front, MYST en E-Force :D

Oh maar ik bedoelde ook zeker niet dat die 4 mijn top 4 is. Maar ik bedoelde de 4 'grootste' namen in de hardstyle wereldwijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HHZ, WS en DBSTF nam ik ook direct uit die 4 grote namen. Maar Noisecontrollers... Ik heb echt een beetje het gevoel dat die het laatste jaar een beetje stilgevallen is. Of zie ik dat verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 01:19 
 
Hardtraxx Crew

Roebén schreef:
HHZ, WS en DBSTF nam ik ook direct uit die 4 grote namen. Maar Noisecontrollers... Ik heb echt een beetje het gevoel dat die het laatste jaar een beetje stilgevallen is. Of zie ik dat verkeerd?

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 08:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Idem ditto, echt een moker dikke set! Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken :)
Wel jammer dat het er op lijkt dat Hard with Style nou echt dood en begraven is.


HWS is al lang dood. Concept in z'n studio was wel leuk maar niet hetzelfde als vroeger. Waar ik vroeger echt naar elke episode uit keek en naar de onbekende promos die voorbij kwamen is het nu 'nog een podcast' geworden. Zelfde geld voor unleashed. Vroeger was het uniek, nu heb je overkill aan podcasts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maar ik bedoelde de 4 'grootste' namen in de hardstyle wereldwijd.


Los van Headhunterz zijn DBSTF/Wildstylez/Noisecontrollers gewoon ingehaald door Radical en da Tweekaz, qua "grootheid".

Om nog even een andere wending te nemen in de discussie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn setje met al die nieuwe muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wootum schreef:
Maar ik bedoelde de 4 'grootste' namen in de hardstyle wereldwijd.


Los van Headhunterz zijn DBSTF/Wildstylez/Noisecontrollers gewoon ingehaald door Radical en da Tweekaz, qua "grootheid".

Om nog even een andere wending te nemen in de discussie :lol:


Dit is de liveset sectie, geen discussie start topic.
Dat doe je maar ergens anders!!!!! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook jij kan te ver gaan Jaron, laatste waarschuwing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de week dat we 75 jaar vrijheid vieren, beginnen hier op het forum 2 Duitsers te ruziën. Hulde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee hoor Rickzel en ik verschillen soms van mening, maar met een pilsje binnenkort maken we alles weer goed.
En we delen beide dat we deze set aardig goed vinden :$
Hopelijk komt er snel weer een setje, alleen heb wel vaak het gevoel dat hij veel dezelfde tracks draait.
Benieuwd met wat voor set hij dan op de prop(het)pen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 00:30 
 
Hardtraxxer

roy_ schreef:
Wenzel schreef:
Idem ditto, echt een moker dikke set! Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken :)
Wel jammer dat het er op lijkt dat Hard with Style nou echt dood en begraven is.


HWS is al lang dood. Concept in z'n studio was wel leuk maar niet hetzelfde als vroeger. Waar ik vroeger echt naar elke episode uit keek en naar de onbekende promos die voorbij kwamen is het nu 'nog een podcast' geworden. Zelfde geld voor unleashed. Vroeger was het uniek, nu heb je overkill aan podcasts.


Eens, dit is precies het probleem waarom ik eigenlijk nooit meer HWS/Isaac etc. luister.
En de lijsten worden ook steeds voorspelbaarder, want het zijn over het algemeen enkel platen van de
eigen labels waar desbetreffende artiesten bij zitten en/of van collega producers uit zeer persoonlijke kring.
Maar zelfs als de podcasts weer wat minder voorspelbaar zouden worden, denk ik toch niet dat dat
'uitkijken naar' gevoel nog terugkomt. Het "kwaad" is, vrees ik, al geschied.

Verder vind ik de laatste paar streams die ik van Heady heb gezien wel tof, en de lijn die hij nu heeft qua muziek mag hij van mij doortrekken. ^^

Er mag imo wel eens wat meer gevarieerd worden als het om zijn eigen classics gaat.
Er is ook een enorme 'Last Of The Mohicanz' overkill.

Wenzel schreef:
Hoe hij het noemt zal mij een bal jeuken :)


+1

Ik denk sowieso dat mensen zich moeten realiseren dat entertainment/kunst altijd overdrijven is.
Het meer 'maken' dan het is. Namelijk, gewoon muziek.
Als je zelf gewoon de focus vooral bij de muziek legt, dan ga je je vanzelf minder irriteren aan
het overdreven gedrag van sommige artiesten. Zo heb ik het ervaren althans. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Haha nee hoor Rickzel en ik verschillen soms van mening, maar met een pilsje binnenkort maken we alles weer goed.

Oké ben ik bij xx
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle