Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 59 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Radianze - Never Change (ROUGHR067)

Label: Rough Recruits
WEB release: 15/04/2020

Tracks:
Radianze - Never Change

Samples:

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Heerlijke plaat. Veel drive, fijne melodie en super fijne kicks. Deze kicks kan ik echt waarderen. Wat klinkt dat fijn. :)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Rowanyt1309 wrote:Heerlijke plaat. Veel drive, fijne melodie en super fijne kicks. Deze kicks kan ik echt waarderen. Wat klinkt dat fijn. :)
Dit :)
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 59 minutes ago
Jammer van de lelijke kicks, de rest is lekker.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Rowanyt1309 wrote:Heerlijke plaat. Veel drive, fijne melodie en super fijne kicks. Deze kicks kan ik echt waarderen. Wat klinkt dat fijn. :)
Twee keer fijn zelfs. Hey kleine tip: Ram eens een aantal keer (150 keer in 1 minuut bijvoorbeeld, goeie workout) tegen een lantaarnpaal met een knuppel. Is ongeveer hetzelfde! Driedubbel fijn! En nog gratis ook! :woot:

Goeie melodie wel, maar daar houdt het ook meteen bij op.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zo, het zit je diep of niet, wat anderen leuk vinden?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
InfinI wrote:
Twee keer fijn zelfs. Hey kleine tip: Ram eens een aantal keer (150 keer in 1 minuut bijvoorbeeld, goeie workout) tegen een lantaarnpaal met een knuppel. Is ongeveer hetzelfde! Driedubbel fijn! En nog gratis ook! :woot:

Goeie melodie wel, maar daar houdt het ook meteen bij op.
Oké, dus wat jij goed vind is goed en wat jij slecht vind is slecht? Wat een onzin. Ik vind het juist goed klinken, maar misschien ligt het aan de headset of geluidsysteem waarop jij het luistert? Geen idee, maar als nog mag jij een mening hebben dat je het niet goed vind. Ik vind het in ieder geval wel goed klinken en dat is mijn mening. Gelukkig wonen we in een vrij land. :)
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Rowanyt1309 wrote:Ik vind het juist goed klinken
Graag verwijs ik naar het Level One topic. Weinig zin om hier hetzelfde verhaal te copy-pasten :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
InfinI wrote:
Rowanyt1309 wrote:Ik vind het juist goed klinken
Graag verwijs ik naar het Level One topic. Weinig zin om hier hetzelfde verhaal te copy-pasten :P