Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2020 11:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Radianze - Never Change (ROUGHR067)

Label: Rough Recruits
WEB release: 15/04/2020

Tracks:
Radianze - Never Change

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Veel drive, fijne melodie en super fijne kicks. Deze kicks kan ik echt waarderen. Wat klinkt dat fijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Heerlijke plaat. Veel drive, fijne melodie en super fijne kicks. Deze kicks kan ik echt waarderen. Wat klinkt dat fijn. :)


Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 18:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer van de lelijke kicks, de rest is lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Rowanyt1309 schreef:
Heerlijke plaat. Veel drive, fijne melodie en super fijne kicks. Deze kicks kan ik echt waarderen. Wat klinkt dat fijn. :)

Twee keer fijn zelfs. Hey kleine tip: Ram eens een aantal keer (150 keer in 1 minuut bijvoorbeeld, goeie workout) tegen een lantaarnpaal met een knuppel. Is ongeveer hetzelfde! Driedubbel fijn! En nog gratis ook! :woot:


Goeie melodie wel, maar daar houdt het ook meteen bij op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 21:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo, het zit je diep of niet, wat anderen leuk vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Heerlijke plaat. Veel drive, fijne melodie en super fijne kicks. Deze kicks kan ik echt waarderen. Wat klinkt dat fijn. :)

Twee keer fijn zelfs. Hey kleine tip: Ram eens een aantal keer (150 keer in 1 minuut bijvoorbeeld, goeie workout) tegen een lantaarnpaal met een knuppel. Is ongeveer hetzelfde! Driedubbel fijn! En nog gratis ook! :woot:


Goeie melodie wel, maar daar houdt het ook meteen bij op.


Oké, dus wat jij goed vind is goed en wat jij slecht vind is slecht? Wat een onzin. Ik vind het juist goed klinken, maar misschien ligt het aan de headset of geluidsysteem waarop jij het luistert? Geen idee, maar als nog mag jij een mening hebben dat je het niet goed vind. Ik vind het in ieder geval wel goed klinken en dat is mijn mening. Gelukkig wonen we in een vrij land. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 23:48 
 
Hardtraxx Addict

Rowanyt1309 schreef:
Ik vind het juist goed klinken

Graag verwijs ik naar het Level One topic. Weinig zin om hier hetzelfde verhaal te copy-pasten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik vind het juist goed klinken

Graag verwijs ik naar het Level One topic. Weinig zin om hier hetzelfde verhaal te copy-pasten :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle