M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body (Uptempo Edit) (SCANTRAXX324)

Label: Scantraxx
WEB release: 06/12/2019

Tracks:
Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body (Uptempo Edit)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by MYTZE on 06 Dec 2019 17:37, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Vond het bij het origineel jammer dat er niets met de melodie gedaan werd verder. Voor mij dus wel een fijne update dit :D Het uptempo stuk had niet gehoeven tho.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Had bij het zien van de titel en dikke uptempo edit verwacht, maar dit is gewoon ''slappe hap'' wat amper iets met uptempo te maken heeft imo. Noem het dan gewoon 'Edit' en niet 'Uptempo Edit' :P. Krijg er alleen maar verkeerde verwachtingen bij zo.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 9 days ago
Albatrots wrote:Vond het bij het origineel jammer dat er niets met de melodie gedaan werd verder. Voor mij dus wel een fijne update dit :D Het uptempo stuk had niet gehoeven tho.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
:lol: :lol: :lol: Normaal doen hoor..
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Svbtwee wrote:Had bij het zien van de titel en dikke uptempo edit verwacht, maar dit is gewoon ''slappe hap'' wat amper iets met uptempo te maken heeft imo. Noem het dan gewoon 'Edit' en niet 'Uptempo Edit' :P. Krijg er alleen maar verkeerde verwachtingen bij zo.
Uptempo betekent naast het genre ook gewoon iets als 'versneld' in de algeme zin he. :P
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Ja dat zat ik me later ook te bedenken haha.
Hardtraxx Veteran
5516 posts member since 2010
Eindelijk de melodie in de climax :love: :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ik had deze helemaal gemist. Sinds de Defqon set van Demi Kanon verliefd geworden op de 'normale' climax en wist niet dat die hier in zat. Lekker het 'uptempo' stuk er uit knippen en dan heb je een verbeterde versie van het origineel :loving: .