Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jambekkieee wrote:Dit is gewoon een vette plaat, of je sommige kicks nu wel of niet leuk vindt en of je nu wel of geen climax mist. Het is anders dan 95% van de hardstyle die nu word uitgebracht. Dat mag ook gewaardeerd worden. Plus, live is dit een bommetje :bomb:
Zijn inderdaad geen andere artiesten die hun platen bijna volledig op kicks en kickswitches focussen waarbij een groot deel van de kicks niks is..
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Wat een klote plaat is dit zeg, waarom dit releasen en geen Keep Your Eyes Open en The Humming :mad:
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
jeff wrote:Wat een klote plaat is dit zeg, waarom dit releasen en geen Keep Your Eyes Open en The Humming :mad:
Rechten......
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
View on Mixcloud
02:08

Kwam deze versie weer tegen en ik vind deze versie toch echt een stuk beter dan de versie die uitgebracht is.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
MYTZE wrote:View on Mixcloud
02:08

Kwam deze versie weer tegen en ik vind deze versie toch echt een stuk beter dan de versie die uitgebracht is.
Wow is compleet anders geworden zeg, de break was wel fijn!
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Demi Kanon draaide op Defqon een versie met een melodieuze climax:

View on Mixcloud

39:30 voor de climax.

Honderd keer beter dan het origineel. Zo zonde alleen dat zoiets dan weer niet in het origineel zit en waarschijnlijk ook niet uitgebracht gaat worden (net als bij de melodieuze versie van Audiotricz & TNT - Ghettoblaster die Audiotricz op Qlimax 2016 hebben gedraaid maar die nooit uit is gekomen).
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Vind de climax eigenlijk niet zo heel goed klinken xd Idee is wel leuk, maar vind dat er geen climax bij deze melo past.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vind m er ook een beetje onsamenhangend inkomen.
T
Artiest
52 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Goldenstyle wrote:
jeff wrote:Wat een klote plaat is dit zeg, waarom dit releasen en geen Keep Your Eyes Open en The Humming :mad:
Rechten......
Keep Your Eyes Open komt gewoon uit. Humming waarschijnlijk niet. Dan maar lekker naar onze setjes blijven komen om 'm te horen, niet? :yay:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Tvds wrote:Humming waarschijnlijk niet. Dan maar lekker naar onze setjes blijven komen om 'm te horen, niet? :yay:
Doe maar zondag draaien op zwarte cross thanks :kiss:
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Tvds wrote: Humming waarschijnlijk niet.
:(
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 9 days ago
Ik vind deze melodie echt gaaf. Deze 'edit' is echt 10x beter dan het origineel :worship:
Tvds wrote:Humming waarschijnlijk niet.
Hier wordt ik verdrietig van :cry:

Een van de fijnste platen van dit jaar/afgelopen jaar :loving: