Ik vind het juist een toevoegingjeff wrote:Lekker plaatje hoor , alleen DV8 verprutst het voor mij, vocal had niet gehoeven.
Die 1e intro kick
Ik vind het juist een toevoegingjeff wrote:Lekker plaatje hoor , alleen DV8 verprutst het voor mij, vocal had niet gehoeven.
Ja de vocals en melody schreeuwt psyko punkz, ook al volg ik hem ook al niet meer.Faalhaas wrote:Is dit echt een Psyko sound dan? Dan moet ik maar wat tracks van de afgelopen tijd van 'm opzoeken.
Ik vind dit echt een lekkere plaat, vocals van DV8 brengen me meteen terug in de gouden Fusion tijd, intro is lekker simpel met sterke kicks. Ik hoor sowieso geen overdreven gedoe met kicks of filters of teveel extra dingetjes. Erg verfrissend. B-Front breaks en de tweede climax slingert er mooi achteraan, vind de kicks nog net even een stapje harder gaan oid.
Is echt 80% PP deze plaat ja.Is dit echt een Psyko sound dan? Dan moet ik maar wat tracks van de afgelopen tijd van 'm opzoeken
Dit heb ik ook inderdaad!Parvuz wrote:Bij mij werkt deze track juist goed. Die melodie blijft behoorlijk hangen en heeft wel beetje ouderwets gevoel. Niet te veel noten en moeilijke loopjes, recht toe recht aan melodie. Ook wel keer fijn.
Kan me hier ook helemaal in vindenDonnyD wrote:Dit heb ik ook inderdaad!Parvuz wrote:Bij mij werkt deze track juist goed. Die melodie blijft behoorlijk hangen en heeft wel beetje ouderwets gevoel. Niet te veel noten en moeilijke loopjes, recht toe recht aan melodie. Ook wel keer fijn.
Vocals van DV8 geven ook echt die classic feeling mee.Uberhout wrote:Kan me hier ook helemaal in vindenDonnyD wrote:Dit heb ik ook inderdaad!Parvuz wrote:Bij mij werkt deze track juist goed. Die melodie blijft behoorlijk hangen en heeft wel beetje ouderwets gevoel. Niet te veel noten en moeilijke loopjes, recht toe recht aan melodie. Ook wel keer fijn.