Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Lekker plaatje hoor , alleen DV8 verprutst het voor mij, vocal had niet gehoeven.


Ik vind het juist een toevoeging :D Wat een heerlijke stem heeft die DV8 :)

Die 1e intro kick :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de mid heel tof. Verder ook leuk dat dit weer een compleet andere soort plaat van B-Front is dan wat je doorgaans gewend bent. Echter alleen niet helemaal de stijl van B-Front waar ik zelf fan van ben. De melodie weet me niet te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette plaat! Grappige is dat ik op Qlimax wel wist dat dit een B-Front en Psyko Punkz plaat was, door de vocalen... blijkt dat DV8 te zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat dit :D! Ook fijn dat er Psyko Punkz kicks inzitten. Hou wel van die kicks. De vocals van DV8 vind ik een leuke toevoeging aan de plaat. Doet me weer denken aan vroeger. Vind hem altijd wel een fijne stem hebben. Melodie klinkt wat simpel, maar aan de andere kant blijft-ie daardoor ook wel goed hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 13:21 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat hoor, zowel bij de mid als de climax krijg ik een classic feeling. Hele goede collab dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut vocals, ligt mij totaal niet. Sowieso geen fan van de psyko sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit echt een Psyko sound dan? Dan moet ik maar wat tracks van de afgelopen tijd van 'm opzoeken.

Ik vind dit echt een lekkere plaat, vocals van DV8 brengen me meteen terug in de gouden Fusion tijd, intro is lekker simpel met sterke kicks. Ik hoor sowieso geen overdreven gedoe met kicks of filters of teveel extra dingetjes. Erg verfrissend. B-Front breaks en de tweede climax slingert er mooi achteraan, vind de kicks nog net even een stapje harder gaan oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Is dit echt een Psyko sound dan? Dan moet ik maar wat tracks van de afgelopen tijd van 'm opzoeken.

Ik vind dit echt een lekkere plaat, vocals van DV8 brengen me meteen terug in de gouden Fusion tijd, intro is lekker simpel met sterke kicks. Ik hoor sowieso geen overdreven gedoe met kicks of filters of teveel extra dingetjes. Erg verfrissend. B-Front breaks en de tweede climax slingert er mooi achteraan, vind de kicks nog net even een stapje harder gaan oid.


Ja de vocals en melody schreeuwt psyko punkz, ook al volg ik hem ook al niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Is dit echt een Psyko sound dan? Dan moet ik maar wat tracks van de afgelopen tijd van 'm opzoeken


Is echt 80% PP deze plaat ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De plaat doet me eigenlijk helemaal niets. Die lead en vocalen maakt het echt zo'n carnaval achtig nummer :/ kan het niet echt omschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij werkt deze track juist goed. Die melodie blijft behoorlijk hangen en heeft wel beetje ouderwets gevoel. Niet te veel noten en moeilijke loopjes, recht toe recht aan melodie. Ook wel keer fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Bij mij werkt deze track juist goed. Die melodie blijft behoorlijk hangen en heeft wel beetje ouderwets gevoel. Niet te veel noten en moeilijke loopjes, recht toe recht aan melodie. Ook wel keer fijn.


Dit heb ik ook inderdaad! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg fijne plaat en doet me erg denken aan de oude Psyko Punkz stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Parvuz schreef:
Bij mij werkt deze track juist goed. Die melodie blijft behoorlijk hangen en heeft wel beetje ouderwets gevoel. Niet te veel noten en moeilijke loopjes, recht toe recht aan melodie. Ook wel keer fijn.


Dit heb ik ook inderdaad! :yes:


Kan me hier ook helemaal in vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
DonnyD schreef:
Parvuz schreef:
Bij mij werkt deze track juist goed. Die melodie blijft behoorlijk hangen en heeft wel beetje ouderwets gevoel. Niet te veel noten en moeilijke loopjes, recht toe recht aan melodie. Ook wel keer fijn.


Dit heb ik ook inderdaad! :yes:


Kan me hier ook helemaal in vinden :)


Vocals van DV8 geven ook echt die classic feeling mee. :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle