P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Blijf m maar saai vinden.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Doordat de melodie herkenbaar is is het een leuk plaatje. Maar bij deze drie namen verwacht je natuurlijk wel meer dan een melodie kopieëren
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Pfoe dit moet zowat de eerste plaat ooit zijn, waar B-front iets mee te maken heeft, die ik afgrijselijk vind. :/
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Vind deze plaat dus best wel goed? Pakkende melodie (ook omdat die bekend is, maar toch). Toch verwacht je natuurlijk meer als je deze 3 namen ziet staan, maar ik vind het een geslaagde collab en een fijne plaat om te luisteren. Het enige wat me een beetje stoort zijn de kicks. ^^
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Wat een zaadplaat zeg :sick:
G
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Jan 2020
Ik ben een grote fan van Noisecontrollers en Atmozfears maar deze track is echt veel te saai, Coone heeft een veel betere versie gemaakt van Das Boot.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Max Enforcer heeft de beste.

Vind deze maar simpel en niet pakkend.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Roebén wrote:Pfoe dit moet zowat de eerste plaat ooit zijn, waar B-front iets mee te maken heeft, die ik afgrijselijk vind. :/
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Gondrez wrote:Coone heeft een veel betere versie gemaakt van Das Boot.
Dan wel de oude versie, die is heel erg gaaf!

View on Mixcloud
@19:35
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Zeker geen slechte plaat, maar bij deze combinatie had ik persoonlijk veel meer verwacht. Hoop dat er inderdaad nog collabs komen tussen B-Front en Atmozfears/Noisecontrollers, zoals B-Front aangeeft. Ben ervan overtuigd dat dat echt pareltjes zou kunnen opleveren.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Nee, hier kan ik in tegenstelling tot alle andere muziek van deze heren helemaal niets mee.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Darknezz wrote:Nee, hier kan ik in tegenstelling tot alle andere muziek van deze heren helemaal niets mee.
Dit!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Darknezz wrote:Nee, hier kan ik in tegenstelling tot alle andere muziek van deze heren helemaal niets mee.
Dit idd. Ben fan van alle 3 en eigenlijk kakken ze nooit slechte muziek uit maar dit is wel echt een moeilijke kut plaat vind ik.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Albatrots wrote:Zeker geen slechte plaat, maar bij deze combinatie had ik persoonlijk veel meer verwacht. Hoop dat er inderdaad nog collabs komen tussen B-Front en Atmozfears/Noisecontrollers, zoals B-Front aangeeft. Ben ervan overtuigd dat dat echt pareltjes zou kunnen opleveren.
Precies. Vind het juist een fijne melodie op deze manier. :)