M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Noisecontrollers x Atmozfears x B-Front - Das Boot (ROUGH139)

Label: Roughstate
WEB release: 16/12/2019

Tracks:
Noisecontrollers x Atmozfears x B-Front - Das Boot

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
A
:drool:

Melodie is van een reclame ofzo toch? xd
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Anonymous wrote::drool:

Melodie is van een reclame ofzo toch? xd
Das boot
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
:(
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar kunnen 3 van die master minds nou geen eigen plaat bedenken? Ik had hier meer van verwacht. Tevens heeft Coone deze plaat al 2x gemaakt en dat klinkt echt wel heel erg hetzelfde.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Deze melodie is eerder gebruikt in het anthem van Hard Bass 2007, dus zit niet zomaar in deze plaat ;)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar kunnen 3 van die master minds nou geen eigen plaat bedenken? Ik had hier meer van verwacht.
B
Artiest
215 posts member since 2014
last seen Feb 2025
Pedaalemre wrote:
Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar kunnen 3 van die master minds nou geen eigen plaat bedenken? Ik had hier meer van verwacht.

Dat kunnen we zeker! Alleen qua tijd lukte het niet om dat af te krijgen! Het is toch echt iets anders dan een collab met zijn 2 en! We vonden alle 3 deze melody heel vet om te doen! Daarom hebben we hiervoor gekozen!
In de toekomst gaan er echt nog collabs komen -.-
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
B-Front wrote:
Pedaalemre wrote:

Dat kunnen we zeker! Alleen qua tijd lukte het niet om dat af te krijgen! Het is toch echt iets anders dan een collab met zijn 2 en! We vonden alle 3 deze melody heel vet om te doen! Daarom hebben we hiervoor gekozen!
Bedoel je dan echt collabs van jou met NC en/of Atmozfears? :loving:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
B-Front wrote:
Pedaalemre wrote:

Bedankt voor de heldere verklaring! In dat geval zie ik die toekomstige collabs met plezier tegemoet ^^ Een collab met Noisecontrollers is iets waar ik al heel erg lang op wacht.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Had niet gehoeven van mij dit.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vind het wel een leuk plaatje, maar is wel echt 1 op 1 kopie bijna van Coone - Black Submarine, en Das Boot natuurlijk. Dus ik zou dit lekker als een DJ tool ofzo uitbrengen.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Die melodie blijft mooi om te horen, maar kan echt niet luisteren naar deze kicks....
B
Hardtraxxer
105 posts member since 2018
last seen May 2023
Weer 3 grote namen samen en dan kom je met dit... doe mij de versie van Coone maar.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Als Hard Bass edit snel voor t feest gemaakt kan ik het wel waarderen.
Maar ik hoef niet per se hier een release van te zien.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het lijkt me dat dit voor het feest is gemaakt. Het lijkt me eveneens dat dit gewoon een throwback naar het Hard Bass 2007 Anthem is, met dezelfde melodie. Hij zegt dat er niet veel tijd over ging ja. Coone ripte het ook gewoon van deze:

View on YouTube

Dus why so serious mensen.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
Neem het ook niet al te serieus, maar zou wel graag een dikke collab tussen deze 3 willen zien. Ik denk dat ze met z'n 3en best wel vette track kunnen maken.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
Broken Balance wrote:Coone ripte het ook gewoon van deze:

View on YouTube
View on YouTube
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
No shit sherlock :lol:

Heb het gewoon over de hardstyle versies.
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
View on SoundCloud
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat gebeurt er nou voor iets kansloos vanaf 2:13 :x
Er is maar 1 'Frits Stau'.

wat betreft de track, die 2e climax :worship:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Vrij saaie plaat, melodie gaat erg random voor mijn gevoel en weinig B-Front elementen. Deze als een Noisecontrollers solo had ik ook geloofd.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Nieuwe preview toegevoegd.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Nee, dit vind ik dan dus totaal niet nodig. Maak dan geen plaat en draai een ouder pareltje. Of oefen met de tijd die je nodig hebt om dit in elkaar te zetten wat leuke overgangen zodat we weer eens wat tof mixwerk te horen krijgen op een feest. Maak vette mashups (wordt veel te weinig gedaan nog imo), of iets anders wat variatie of iets vets oplevert, alles beter dan dit, dit is gewoon zonde van de tijd imo.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

16.12 release :thumbsup: