Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Pfff wat een plaat zeg :surrender:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Pedaalemre wrote:Wanneer volgt de volgende stap op het gebied van nieuwe artiesten tekenen bij AoC dan? Gezien de support door HHZ, lijken Jay Reeve/Primeshock me best goede kandidaten. Lijkt nu alsof LCM wordt nu echt alleen nog als sideproject gebruikt door Wildstylez om zo nu en dan wat platen op te releasen terwijl hij zelf op AoC released. Als Sound Rush bij AoC kunnen, kunnen de 2 bovengenoemde namen dat ook toch?
Helemaal mee eens! Maar krijg een beetje het gevoel dat ze bij AoC de human centipede zo kort mogelijk willen houden met de reeds getekende namen.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Heerlijke plaat! En wat een prachtig artwork :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
THArdstyler wrote:
Pedaalemre wrote:Wanneer volgt de volgende stap op het gebied van nieuwe artiesten tekenen bij AoC dan? Gezien de support door HHZ, lijken Jay Reeve/Primeshock me best goede kandidaten. Lijkt nu alsof LCM wordt nu echt alleen nog als sideproject gebruikt door Wildstylez om zo nu en dan wat platen op te releasen terwijl hij zelf op AoC released. Als Sound Rush bij AoC kunnen, kunnen de 2 bovengenoemde namen dat ook toch?
Helemaal mee eens! Maar krijg een beetje het gevoel dat ze bij AoC de human centipede zo kort mogelijk willen houden met de reeds getekende namen.
Dat gevoel heb ik ook al een tijdje. Had in het begin echt de indruk dat dit een kwaliteit euphoric label ging worden om te volgen, snap dat ze de lat hoog willen houden zoals ze al aangaven bij het starten van het label en dus niet zomaar iedereen ging tekenen, maar nogmaals, als SR erop kunnen releasen kunnen Jay Reeve, Primeshock edg dat ook toch.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat Jay Reeve en Primeshock bij AoC zouden tekenen gezien de vele support die HHz/Ws/Sr en JR/PS aan elkaar geven (podcasts en livesets) en gezien ze ook op LCM releasen.

Aan de andere kant zou ik het wel een nare gedachte vinden als JR en PS ook mee gaan doen aan die kontenkruiperij en ook GPF shit op facebook gaan posten. :sick:

Feit is wel dat JR/PS van hoge kwaliteit zijn, vette sets neerzetten en gewoon mainstages/grote boekingen verdienen (al pakt PS best wel wat flinke boekingen tegenwoordig)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Heerlijke zomerse plaat :thumbsup:
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Thanks allemaal voor jullie toffe reacties! :love: :thumbsup:
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023