Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 08:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfff wat een plaat zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Wanneer volgt de volgende stap op het gebied van nieuwe artiesten tekenen bij AoC dan? Gezien de support door HHZ, lijken Jay Reeve/Primeshock me best goede kandidaten. Lijkt nu alsof LCM wordt nu echt alleen nog als sideproject gebruikt door Wildstylez om zo nu en dan wat platen op te releasen terwijl hij zelf op AoC released. Als Sound Rush bij AoC kunnen, kunnen de 2 bovengenoemde namen dat ook toch?

Helemaal mee eens! Maar krijg een beetje het gevoel dat ze bij AoC de human centipede zo kort mogelijk willen houden met de reeds getekende namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 11:57 
 
Hardtraxxer

Heerlijke plaat! En wat een prachtig artwork :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Pedaalemre schreef:
Wanneer volgt de volgende stap op het gebied van nieuwe artiesten tekenen bij AoC dan? Gezien de support door HHZ, lijken Jay Reeve/Primeshock me best goede kandidaten. Lijkt nu alsof LCM wordt nu echt alleen nog als sideproject gebruikt door Wildstylez om zo nu en dan wat platen op te releasen terwijl hij zelf op AoC released. Als Sound Rush bij AoC kunnen, kunnen de 2 bovengenoemde namen dat ook toch?

Helemaal mee eens! Maar krijg een beetje het gevoel dat ze bij AoC de human centipede zo kort mogelijk willen houden met de reeds getekende namen.


Dat gevoel heb ik ook al een tijdje. Had in het begin echt de indruk dat dit een kwaliteit euphoric label ging worden om te volgen, snap dat ze de lat hoog willen houden zoals ze al aangaven bij het starten van het label en dus niet zomaar iedereen ging tekenen, maar nogmaals, als SR erop kunnen releasen kunnen Jay Reeve, Primeshock edg dat ook toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2019 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat Jay Reeve en Primeshock bij AoC zouden tekenen gezien de vele support die HHz/Ws/Sr en JR/PS aan elkaar geven (podcasts en livesets) en gezien ze ook op LCM releasen.

Aan de andere kant zou ik het wel een nare gedachte vinden als JR en PS ook mee gaan doen aan die kontenkruiperij en ook GPF shit op facebook gaan posten. :sick:

Feit is wel dat JR/PS van hoge kwaliteit zijn, vette sets neerzetten en gewoon mainstages/grote boekingen verdienen (al pakt PS best wel wat flinke boekingen tegenwoordig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke zomerse plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 13:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks allemaal voor jullie toffe reacties! :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 18:35 
 
Hardtraxxer

Mierentietjes muziek dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 18:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ultieme festivalmuziek dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 23:50 
 
Hardtraxxer

Wat een kwaliteit plaat zeg, GWELDIG :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van mn favo tracks van 2019, wat goed dit! :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle