Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Vandaaag :thumbsup:

vind die vocals wel beetje lelijk.

Maar my name is hardstyle is tog fijn nr.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Rik wrote:Vandaaag :thumbsup:

vind die vocals wel beetje lelijk.

Maar my name is hardstyle is tog fijn nr.
oh juist die vocals vind ik vet
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Vette vocals, my name is hardstyle toch wel beste plaat van de vinyl :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Arthurhoihoi wrote:Yeah! :clap: :yay:

Alleen heeft het toch wat te lang geduurd betrefd My Name Is Hardstyle. Dat nummer heb ik nu eik al teveel gehoord :/
Waar heb jij die gehoord? ik zelf luister nooit ripjes. Anders vind ik hem niet meer zo veel aan als ik hem op vinyl heb. ;)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Dennis Aka Mash wrote:
Arthurhoihoi wrote:Yeah! :clap: :yay:

Alleen heeft het toch wat te lang geduurd betrefd My Name Is Hardstyle. Dat nummer heb ik nu eik al teveel gehoord :/
Waar heb jij die gehoord? ik zelf luister nooit ripjes. Anders vind ik hem niet meer zo veel aan als ik hem op vinyl heb. ;)
Van zo'n CD, volgens mij Reverze: The Compilation. En ik heb ook een tijdje geluisterd naar de Rip op zo'n Q-Dance feestje, volgens mij Qountdown.
Donateur
1973 posts member since 2008
Arthurhoihoi wrote:
Dennis Aka Mash wrote:
Arthurhoihoi wrote:...ik heb ook een tijdje geluisterd naar de Rip op zo'n Q-Dance feestje, volgens mij Qountdown.
De A2 set...!
Heerlijke set is dat!! :D
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
heb em! :D en jezus wat is die intro van my name is hardstyle lekker!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Ligt het aan mij of klinkt de vinyl versie van My name is hardstyle iets minder dan de eerder gedraaide versies in livesets?
Hardtraxxer
876 posts member since 2008
last seen Nov 2013
Jaa klopt, vocals klinken anders door een andere stem
M
2 posts member since 2009
last seen Mar 2009
Dennis Aka Mash wrote:ga alsjeblieft weg met living for the moment! Gay tekst, gay vocal en verdomd commercieel!
Iedereen heeft zijn eigen menig over Living for the moment de 1 vind hem vet de ander niet hij is juist commercieel zodat Ran-d ook het andere publiek aanspreekt met zijn producties. daarin tegen zou hij de B-kanten gaan gebruiken voor het hardere rag werk
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
De intro's van deze tracks zijn vet, maar op de climax zijn de tracks echt heel erg standaard.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Bij deze track, maken de vocals het echt vet eigelijk, zonder vocals in deze track zou er totaal niks aan zijn
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
mc-rems wrote:
Dennis Aka Mash wrote:ga alsjeblieft weg met living for the moment! Gay tekst, gay vocal en verdomd commercieel!
Iedereen heeft zijn eigen menig over Living for the moment de 1 vind hem vet de ander niet hij is juist commercieel zodat Ran-d ook het andere publiek aanspreekt met zijn producties. daarin tegen zou hij de B-kanten gaan gebruiken voor het hardere rag werk
Dat hele harde hoeft van mij ook niet zo heel nodig hoor. Over het algemeen zijn Ran-D zijn tracks gewoon prima! En de vocals hier hoeft niemand zich voor te schamen!
Puntje van kritiek zoals nu vaker gegeven: De intro van A1 is helemaal super, de climax is alleen heel anders en in alle opzichten wel wat minder dan de rest. Jammer, maar zeker geen slechte tracks hoor!
Moet ze voor de rest nog even vaker horen om echt 100% zeker te weten. Gelukkig is de WEB er al.