Vandaaag
vind die vocals wel beetje lelijk.
Maar my name is hardstyle is tog fijn nr.
oh juist die vocals vind ik vetRik wrote:Vandaaag![]()
Waar heb jij die gehoord? ik zelf luister nooit ripjes. Anders vind ik hem niet meer zo veel aan als ik hem op vinyl heb.Arthurhoihoi wrote:Yeah!![]()
![]()
Alleen heeft het toch wat te lang geduurd betrefd My Name Is Hardstyle. Dat nummer heb ik nu eik al teveel gehoord
Van zo'n CD, volgens mij Reverze: The Compilation. En ik heb ook een tijdje geluisterd naar de Rip op zo'n Q-Dance feestje, volgens mij Qountdown.Dennis Aka Mash wrote:Waar heb jij die gehoord? ik zelf luister nooit ripjes. Anders vind ik hem niet meer zo veel aan als ik hem op vinyl heb.Arthurhoihoi wrote:Yeah!![]()
![]()
Alleen heeft het toch wat te lang geduurd betrefd My Name Is Hardstyle. Dat nummer heb ik nu eik al teveel gehoord
De A2 set...!Arthurhoihoi wrote:Dennis Aka Mash wrote:Arthurhoihoi wrote:...ik heb ook een tijdje geluisterd naar de Rip op zo'n Q-Dance feestje, volgens mij Qountdown.
Iedereen heeft zijn eigen menig over Living for the moment de 1 vind hem vet de ander niet hij is juist commercieel zodat Ran-d ook het andere publiek aanspreekt met zijn producties. daarin tegen zou hij de B-kanten gaan gebruiken voor het hardere rag werkDennis Aka Mash wrote:ga alsjeblieft weg met living for the moment! Gay tekst, gay vocal en verdomd commercieel!
Dat hele harde hoeft van mij ook niet zo heel nodig hoor. Over het algemeen zijn Ran-D zijn tracks gewoon prima! En de vocals hier hoeft niemand zich voor te schamen!mc-rems wrote:Iedereen heeft zijn eigen menig over Living for the moment de 1 vind hem vet de ander niet hij is juist commercieel zodat Ran-d ook het andere publiek aanspreekt met zijn producties. daarin tegen zou hij de B-kanten gaan gebruiken voor het hardere rag werkDennis Aka Mash wrote:ga alsjeblieft weg met living for the moment! Gay tekst, gay vocal en verdomd commercieel!