Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaaag :thumbsup:

vind die vocals wel beetje lelijk.

Maar my name is hardstyle is tog fijn nr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Vandaaag :thumbsup:

vind die vocals wel beetje lelijk.

Maar my name is hardstyle is tog fijn nr.


oh juist die vocals vind ik vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette vocals, my name is hardstyle toch wel beste plaat van de vinyl :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Yeah! :clap: :yay:

Alleen heeft het toch wat te lang geduurd betrefd My Name Is Hardstyle. Dat nummer heb ik nu eik al teveel gehoord :/


Waar heb jij die gehoord? ik zelf luister nooit ripjes. Anders vind ik hem niet meer zo veel aan als ik hem op vinyl heb. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2009 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Yeah! :clap: :yay:

Alleen heeft het toch wat te lang geduurd betrefd My Name Is Hardstyle. Dat nummer heb ik nu eik al teveel gehoord :/


Waar heb jij die gehoord? ik zelf luister nooit ripjes. Anders vind ik hem niet meer zo veel aan als ik hem op vinyl heb. ;)


Van zo'n CD, volgens mij Reverze: The Compilation. En ik heb ook een tijdje geluisterd naar de Rip op zo'n Q-Dance feestje, volgens mij Qountdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Arthurhoihoi schreef:
...ik heb ook een tijdje geluisterd naar de Rip op zo'n Q-Dance feestje, volgens mij Qountdown.

De A2 set...!
Heerlijke set is dat!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2009 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb em! :D en jezus wat is die intro van my name is hardstyle lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of klinkt de vinyl versie van My name is hardstyle iets minder dan de eerder gedraaide versies in livesets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2009 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa klopt, vocals klinken anders door een andere stem
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2009 14:46 
 
Hardtraxx Newbie

Dennis Aka Mash schreef:
ga alsjeblieft weg met living for the moment! Gay tekst, gay vocal en verdomd commercieel!


Iedereen heeft zijn eigen menig over Living for the moment de 1 vind hem vet de ander niet hij is juist commercieel zodat Ran-d ook het andere publiek aanspreekt met zijn producties. daarin tegen zou hij de B-kanten gaan gebruiken voor het hardere rag werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2009 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De intro's van deze tracks zijn vet, maar op de climax zijn de tracks echt heel erg standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2009 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Bij deze track, maken de vocals het echt vet eigelijk, zonder vocals in deze track zou er totaal niks aan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2009 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mc-rems schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
ga alsjeblieft weg met living for the moment! Gay tekst, gay vocal en verdomd commercieel!


Iedereen heeft zijn eigen menig over Living for the moment de 1 vind hem vet de ander niet hij is juist commercieel zodat Ran-d ook het andere publiek aanspreekt met zijn producties. daarin tegen zou hij de B-kanten gaan gebruiken voor het hardere rag werk


Dat hele harde hoeft van mij ook niet zo heel nodig hoor. Over het algemeen zijn Ran-D zijn tracks gewoon prima! En de vocals hier hoeft niemand zich voor te schamen!
Puntje van kritiek zoals nu vaker gegeven: De intro van A1 is helemaal super, de climax is alleen heel anders en in alle opzichten wel wat minder dan de rest. Jammer, maar zeker geen slechte tracks hoor!
Moet ze voor de rest nog even vaker horen om echt 100% zeker te weten. Gelukkig is de WEB er al.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle