Track(s): Partystarter
Download: Buy knop
Bron: Uncaged
Download: Buy knop
Bron: Uncaged
Dan heb je altijd het origineel nog!Svbtwee wrote:Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
In plaats van zijn mening over deze plaat geven?Bryan_Hardstyle wrote:Luister dan gewoon naar het origineel.Svbtwee wrote:Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
Hij geeft toch normaal zn mening, wat is dit dan weer voor gedram zeg.Bryan_Hardstyle wrote:Luister dan gewoon naar het origineel.Svbtwee wrote:Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.