Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 59 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Track(s): Partystarter

Download: Buy knop

Bron: Uncaged

Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 11 minutes ago
Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Svbtwee wrote:Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
Dan heb je altijd het origineel nog! ;)
Last edited by Bryan_Hardstyle on 26 May 2019 12:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Bryan_Hardstyle wrote:
Svbtwee wrote:Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
Luister dan gewoon naar het origineel.
In plaats van zijn mening over deze plaat geven?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Bryan_Hardstyle wrote:
Luister dan gewoon naar het origineel.
Hij geeft toch normaal zn mening, wat is dit dan weer voor gedram zeg.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Die fake climax doet me denken aan Warface ft. Sovereign King - This Is Vengeance