Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Dan heb je altijd het origineel nog!Svbtwee wrote:Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
Last edited by Bryan_Hardstyle on 26 May 2019 12:24, edited 1 time in total.
In plaats van zijn mening over deze plaat geven?Bryan_Hardstyle wrote:Luister dan gewoon naar het origineel.Svbtwee wrote:Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hij geeft toch normaal zn mening, wat is dit dan weer voor gedram zeg.Bryan_Hardstyle wrote:Luister dan gewoon naar het origineel.Svbtwee wrote:Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Die fake climax doet me denken aan Warface ft. Sovereign King - This Is Vengeance