Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 19:01 

Hardtraxx Veteran

Track(s): Partystarter

Download: Buy knop

Bron: Uncaged

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 17:52 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 19:44 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Ik vind Uncaged een van de grotere talenten in de scene - The Wave is op dit moment voor mij absoluut TOTY kanditaat nummer 1 - maar dit vind ik niks. Hoor nog steeds elementen die ik heel vet vind, maar die eerste kick die ook telkens terug blijft komen verpest de heel plaat voor me.

Dan heb je altijd het origineel nog! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 20:08 

Hardtraxx Veteran

Bryan_Hardstyle schreef:
Svbtwee schreef:

Luister dan gewoon naar het origineel.

In plaats van zijn mening over deze plaat geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 22:23 

Hardtraxx Veteran

Bryan_Hardstyle schreef:
Svbtwee schreef:

Luister dan gewoon naar het origineel.

Hij geeft toch normaal zn mening, wat is dit dan weer voor gedram zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 11:02 

Hardtraxx Addict

Die fake climax doet me denken aan Warface ft. Sovereign King - This Is Vengeance
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks