P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Riot Shift & Firelite - Out Of Time (THER-258)

Label: Theracords
WEB release: 17/05/2019

Tracks:
Riot Shift & Firelite - Out Of Time

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Onverwachte combinatie deze namen :D. Pakt wel goed uit zo te horen. Klinkt fijn dit!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
imo ook best een dikke plaat. Ipv een 'rawphoric' track (zoals Elektronic Symphony) eens een keer wat anders, gewoon een euforische climax (wellicht met wat hippe kickrolletjes, maar toch) en daarna een raw anti. Dus beide werelden apart ipv een blend. Best tof. Had voor 't luisteren verwacht dat Firelite een raw uitstapje deed, maar hij heeft z'n eigen Firelite sound gebruikt en dat kan dus blijkbaar prima, zonder te smelten met raw, gewoon allebei naast elkaar. +1 voor de creativiteit.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Vind dit de dikste plaat van Riot Shift (&Firelite ofcourse) die ze sinds Pulsar hebben gemaakt. Leuke mix van raw en euforisch. Blijft ook lekker hangen! Hulde!
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Riot Shift is voor mij één van de vetse nieuwe raw acts van het moment! Vind hun stijltje echt bizar vet :woot:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Riot Shift & Firelite - Out Of Time (THER-25?)

Label: Theracords
WEB release: 17/05/2019

Tracks:
Riot Shift & Firelite - Out Of Time

Samples:
https://www.junodownload.com/ultraplaye ... =0&s=01-01

Bron:
Image
https://www.junodownload.com/products/r ... 128475-02/
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Pedaalemre wrote:Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd
Doen ze om het rippen tegen te gaan. Niet echt hoge kwaliteit die samples, maar toch...
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Helicaze wrote:
Pedaalemre wrote:Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd
Doen ze om het rippen tegen te gaan. Niet echt hoge kwaliteit die samples, maar toch...
Ah oké :P Mja, vgm is dit de enige officiele sample die nu online is los van de phone recordings, gedwongen om juno te gebruiken :mad:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Je kunt ook gewoon wachten tot er een RIP uit een setje of tot er preview/officiële release is. Niemand dwingt je om Juno te gebruiken.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Gedwongen om Juno te gebruiken ALS ik nu een HQ wil horen* moraalriddert

Zeg ook niet dat het het einde van de wereld is he. Irritant, verder niks.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago

Kut site gvd
Heb er nooit last van dat het zo lang duurt. Gewoon 1 muisklik en thats it. Kost bij mij hooguit 3 seconden langer :P

Climax van deze plaat blijft erg fijn :loving:. Wel jammer van die graf kicks aan het begin van de mid en in de complete outro.
Last edited by Svbtwee on 05 May 2019 16:23, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Svbtwee wrote:

Kut site gvd
Heb er nooit last van dat het zo lang duurt. Gewoon1 muisklik en thats it. Kost bij mij hooguit 3 seconden langer :P

Climax van deze plaat blijft erg fijn :loving:. Wel jammer van die graf kicks aan het begin van de mid en in de complete outro.
Ja 1 muisklik maar als die steeds daarna slechts 2 seconden verder afspeelt moet ik die desbetreffende muisklik uiteindelijk 83x doen. Vandaar, maar ben dus iig niet de enige waarbij die player steeds stopt :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago

Kut site gvd
Inderdaad, zou fijn zijn als Theracords hun aankomende releases gewoon op Youtube zou uploaden. Voor promotie ook gewoon beter dan dit.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
View on SoundCloud

@ 38.42

In de mid die gated kick. :drool: Als die volledig doorgetrokken was had ik 'm best vet gevonden. Gasten hebben best potentie, maar de honderdduizend kickswitches mogen ze van mij best achterwege laten. :P
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
De climax is nog best aardig, maar de kicks vind ik hier al niet geweldig. De rest van de plaat is verschrikkelijk door die blafkicks.