Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Riot Shift & Firelite - Out Of Time (THER-258)

Label: Theracords
WEB release: 17/05/2019

Tracks:
Riot Shift & Firelite - Out Of Time

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onverwachte combinatie deze namen :D. Pakt wel goed uit zo te horen. Klinkt fijn dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

imo ook best een dikke plaat. Ipv een 'rawphoric' track (zoals Elektronic Symphony) eens een keer wat anders, gewoon een euforische climax (wellicht met wat hippe kickrolletjes, maar toch) en daarna een raw anti. Dus beide werelden apart ipv een blend. Best tof. Had voor 't luisteren verwacht dat Firelite een raw uitstapje deed, maar hij heeft z'n eigen Firelite sound gebruikt en dat kan dus blijkbaar prima, zonder te smelten met raw, gewoon allebei naast elkaar. +1 voor de creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dit de dikste plaat van Riot Shift (&Firelite ofcourse) die ze sinds Pulsar hebben gemaakt. Leuke mix van raw en euforisch. Blijft ook lekker hangen! Hulde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riot Shift is voor mij één van de vetse nieuwe raw acts van het moment! Vind hun stijltje echt bizar vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Riot Shift & Firelite - Out Of Time (THER-25?)

Label: Theracords
WEB release: 17/05/2019

Tracks:
Riot Shift & Firelite - Out Of Time

Samples:
https://www.junodownload.com/ultraplaye ... =0&s=01-01

Bron:
Afbeelding
https://www.junodownload.com/products/r ... 128475-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 18:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd

Doen ze om het rippen tegen te gaan. Niet echt hoge kwaliteit die samples, maar toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Pedaalemre schreef:
Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd

Doen ze om het rippen tegen te gaan. Niet echt hoge kwaliteit die samples, maar toch...


Ah oké :P Mja, vgm is dit de enige officiele sample die nu online is los van de phone recordings, gedwongen om juno te gebruiken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt ook gewoon wachten tot er een RIP uit een setje of tot er preview/officiële release is. Niemand dwingt je om Juno te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Gedwongen om Juno te gebruiken ALS ik nu een HQ wil horen* moraalriddert

Zeg ook niet dat het het einde van de wereld is he. Irritant, verder niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd

Heb er nooit last van dat het zo lang duurt. Gewoon 1 muisklik en thats it. Kost bij mij hooguit 3 seconden langer :P


Climax van deze plaat blijft erg fijn :loving:. Wel jammer van die graf kicks aan het begin van de mid en in de complete outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2019 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Pedaalemre schreef:
Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd

Heb er nooit last van dat het zo lang duurt. Gewoon1 muisklik en thats it. Kost bij mij hooguit 3 seconden langer :P


Climax van deze plaat blijft erg fijn :loving:. Wel jammer van die graf kicks aan het begin van de mid en in de complete outro.


Ja 1 muisklik maar als die steeds daarna slechts 2 seconden verder afspeelt moet ik die desbetreffende muisklik uiteindelijk 83x doen. Vandaar, maar ben dus iig niet de enige waarbij die player steeds stopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ben ik nou de enige of hebben anderen ook altijd bij die junodownload samples dat ze na 10-20sec stoppen en je ze steeds opnieuw moet aanklikken en je uiteindelijk 10-15min erover doet om een track van een paar min te checken?

Kut site gvd


Inderdaad, zou fijn zijn als Theracords hun aankomende releases gewoon op Youtube zou uploaden. Voor promotie ook gewoon beter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 38.42

In de mid die gated kick. :drool: Als die volledig doorgetrokken was had ik 'm best vet gevonden. Gasten hebben best potentie, maar de honderdduizend kickswitches mogen ze van mij best achterwege laten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De climax is nog best aardig, maar de kicks vind ik hier al niet geweldig. De rest van de plaat is verschrikkelijk door die blafkicks.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle