Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Toneshifterz - Reloaded (WER137)

Label: WE R
WEB release: 19/02/2019

Tracks:
Toneshifterz - Reloaded

Samples:
https://open.spotify.com/track/15eIT8TX ... cRHqcumhiw

Bron:
Image
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Vraag me af wie de ID is hier, gezien iedereen deze kick gebruikt tegenwoordig.
Opzich geen verkeerd plaatje, maar zal m niet vaak opzetten zo op het eerste gehoor.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Geef mij het origeel maar. Het is geen slechte plaat maar echt bijzonder ook niet zo. Zijn er ook eigen tracks van deze ID of is het enkel een bootleg en/of remix? Als dit dus van iemand is die al een tijdje mee draait in de scene zou je denken dat je graag eigen tracks wil promoten. Als dit het enige is dan vraag ik me af wat de bedoeling is om zo binnen te komen.

Er zijn volgens mij een aantal DJ-koppels uit elkaar gegaan, wie weet is er 1 van die split-up gasten wel onder een eigen naam begonnen. Of ze hebben gewoon weer een nieuwe melkkoe nodig en hebben een nieuwe knaap gevonden die ze in no-time door ieders strot gaan duwen omdat hij zo talentvol is.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Hardstylistic wrote:Geef mij het origeel maar. Het is geen slechte plaat maar echt bijzonder ook niet zo. Zijn er ook eigen tracks van deze ID of is het enkel een bootleg en/of remix? Als dit dus van iemand is die al een tijdje mee draait in de scene zou je denken dat je graag eigen tracks wil promoten. Als dit het enige is dan vraag ik me af wat de bedoeling is om zo binnen te komen.

Er zijn volgens mij een aantal DJ-koppels uit elkaar gegaan, wie weet is er 1 van die split-up gasten wel onder een eigen naam begonnen. Of ze hebben gewoon weer een nieuwe melkkoe nodig en hebben een nieuwe knaap gevonden die ze in no-time door ieders strot gaan duwen omdat hij zo talentvol is.
Heb er gewoon ID Remix bijgezet omdat er nergens verdere info of confirm over is maar denk dat dit gewoon een Toneshifterz en/of Code Black 2018 edit is :P
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Gadverdamme wat ben ik deze kicks en die energieloze "melodieen" van de laatste tijd zat :sick: :cry:

Die tweede melo is nog wel OK, maar die kicks, wie verzint dat iedereen deze tegenwoordig moet gebruiken? Waar is de power, de energie? :mad:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Heet: Toneshifterz Ft. Jai - Reloaded
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Weinig drive ten opzichte van het origineel. Melodie is niet erg spannend en klinkt nogal makkelijk scoren.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 12 days ago
wootum wrote:Heet: Toneshifterz Ft. Jai - Reloaded
Is Jai niet de andere (gestopte) 50% van Toneshifterz?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Vitality wrote:
wootum wrote:Heet: Toneshifterz Ft. Jai - Reloaded
Is Jai niet de andere (gestopte) 50% van Toneshifterz?
Klopt
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ja da's Olcay d'n maffe turk
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Rond min 40 in deze SOH podcast: View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013