Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Toneshifterz - Reloaded (WER137)

Label: WE R
WEB release: 19/02/2019

Tracks:
Toneshifterz - Reloaded

Samples:
https://open.spotify.com/track/15eIT8TXf1bvnYr7i2SNaL?si=N3d0TDVtTLebcRHqcumhiw

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 13:05 
 
Hardtraxx Addict

Vraag me af wie de ID is hier, gezien iedereen deze kick gebruikt tegenwoordig.
Opzich geen verkeerd plaatje, maar zal m niet vaak opzetten zo op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geef mij het origeel maar. Het is geen slechte plaat maar echt bijzonder ook niet zo. Zijn er ook eigen tracks van deze ID of is het enkel een bootleg en/of remix? Als dit dus van iemand is die al een tijdje mee draait in de scene zou je denken dat je graag eigen tracks wil promoten. Als dit het enige is dan vraag ik me af wat de bedoeling is om zo binnen te komen.

Er zijn volgens mij een aantal DJ-koppels uit elkaar gegaan, wie weet is er 1 van die split-up gasten wel onder een eigen naam begonnen. Of ze hebben gewoon weer een nieuwe melkkoe nodig en hebben een nieuwe knaap gevonden die ze in no-time door ieders strot gaan duwen omdat hij zo talentvol is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstylistic schreef:
Geef mij het origeel maar. Het is geen slechte plaat maar echt bijzonder ook niet zo. Zijn er ook eigen tracks van deze ID of is het enkel een bootleg en/of remix? Als dit dus van iemand is die al een tijdje mee draait in de scene zou je denken dat je graag eigen tracks wil promoten. Als dit het enige is dan vraag ik me af wat de bedoeling is om zo binnen te komen.

Er zijn volgens mij een aantal DJ-koppels uit elkaar gegaan, wie weet is er 1 van die split-up gasten wel onder een eigen naam begonnen. Of ze hebben gewoon weer een nieuwe melkkoe nodig en hebben een nieuwe knaap gevonden die ze in no-time door ieders strot gaan duwen omdat hij zo talentvol is.


Heb er gewoon ID Remix bijgezet omdat er nergens verdere info of confirm over is maar denk dat dit gewoon een Toneshifterz en/of Code Black 2018 edit is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gadverdamme wat ben ik deze kicks en die energieloze "melodieen" van de laatste tijd zat :sick: :cry:

Die tweede melo is nog wel OK, maar die kicks, wie verzint dat iedereen deze tegenwoordig moet gebruiken? Waar is de power, de energie? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 19:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heet: Toneshifterz Ft. Jai - Reloaded
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig drive ten opzichte van het origineel. Melodie is niet erg spannend en klinkt nogal makkelijk scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heet: Toneshifterz Ft. Jai - Reloaded

Is Jai niet de andere (gestopte) 50% van Toneshifterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
wootum schreef:
Heet: Toneshifterz Ft. Jai - Reloaded

Is Jai niet de andere (gestopte) 50% van Toneshifterz?

Klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ja da's Olcay d'n maffe turk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rond min 40 in deze SOH podcast:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 18:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle